پنج شنبه 30 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : رضا اسلامی با اشاره به انجام فعالیت‌های عمرانی در امور فرهنگی شهرستان سیاهکل اظهار کرد: بازسازی ساختمان نیمه‌کار حوزه هنری و سینمایی که به دلیل برف سال 83 تخریب شد، آغاز شده و سفت‌کاری آن 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی به پیگیری اتمام ساختمان مذکور با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری گیلان اشاره کرد و افزود: اتمام ساختمان حوزه هنری در ارتقای برنامه‌های فرهنگی در سیاهکل موثر است.

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه تبیین سیاست‌های دولت و اطلاع‌رسانی به مردم با حضور مستمر در مساجد و مکان‌های دیگر در شهرستان انجام می‌شود، تصریح کرد: مسائل آموزشی از جمله برنامه‌های در حال انجام است تا بتوانیم قبول شدگان در کنکور را به روال قابل قبولی برسانیم.

اسلامی از برگزاری جلسه با هیأت‌های ورزشی به منظور برطرف کردن مشکل آنها در سیاهکل خبر داد و بیان کرد: اعتبارات به منظور ارتقای وضعیت ورزش سیاهکل اولویت‌بندی شده است.

وی به اختصاص 750 میلیون تومان برای تکمیل استخر شنای بانوان در حوزه شهری سیاهکل اشاره کرد و گفت: اعتبار قابل قبولی برای اتمام ساختمان سینمای سیاهکل در نظر گرفته شده است.

فرماندار سیاهکل با تأکید براینکه به‌دنبال تحرک در بخش گردشگری این شهرستان هستیم، خاطرنشان کرد: امر مذکور به منظور بالا بردن سطح معیشت مردم منطقه انجام می‌شود.

اسلامی به بازدید مستمر از پروژه‌های کشاورزی در سیاهکل اشاره کرد و یادآور شد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های فرمانداری سیاهکل است.

وی با بیان اینکه بهبود آب آشامیدنی در روستاهای سیاهکل را پیگیری می‌کنیم، اظهار کرد: روستاهایی که از امکانات ضعیف برخوردارند با در نظر گرفتن مساحت و خانوار در اولویت هستند.

فرماندار سیاهکل به وضعیت گازرسانی به این شهرستان اشاره کرد و افزود: در مدت سه سال گذشته اقدام‌های جهشی بسیار مطلوبی برای گازرسانی انجام شده است.

اسلامی با اشاره به نگاه ویژه محمدعلی نجفی استاندار گیلان به مناطق محروم، بیان کرد: فرمانداری سیاهکل در راستای سیاست‌های تدوین شده توسط دولت فعالیت‌های خوبی را آغاز کرده است.

 

 

فارس

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil