جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : کریم خورسندی، مدیرعامل موسسه خانه مطبوعات گیلان با اشاره به سیزدهمین جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان که روز گذشته (یکشنبه) برگزار شد، بیان کرد: طبق دستور جلسه تعیین تکلیف در خصوص وضعیت کمیته های حقوقی، رفاهی و تشکیل کمیته فرهنگی انجام شد و کمیته حقوقی به مسئولیت حسن سامری با معرفی اعضا و برنامه های خود مورد تایید هیات مدیره قرار گرفت و فعالیت های حقوقی خود را از همین هفته با برگزاری جلساتی آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: کمیته رفاهی نیز که مسئولیت آن پس از سلب مسئولیت از فاطمه عاطفی فرد به مدیرعامل خانه مطبوعات واگذار شده بود، برنامه ها و اعضای جدید خود را معرفی کرد و مورد تایید و تصویب هیات مدیره قرار گرفت.

خورسندی ادامه داد: در جلسه سیزدهم قرار بود کمیته فرهنگی نیز به مسئولیت معصومه نیک کار، اعضا و برنامه های خود را به هیات مدیره ابلاغ کند که به دلیل مشغله کاری، وی فرصت حضور در جلسه را نیافت و کار تشکیل این کمیته به جلسه بعد موکول شد.

وی افزود: با وجود برنامه های کوتاه مدت و بلند مدتی که برای خدمات رسانی به اعضای خانه مطبوعات تدارک دیده شده و با توجه به خدماتی که در همین مدت کوتاه تشکیل هیات مدیره دور جدید خانه مطبوعات به خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان انجام شده، متاسفانه برخی افراد با فعالیت در فضای مجازی و مسموم کردن افکار عمومی در گروه های کوچک تلگرامی به قصد تخریب خانه مطبوعات و جامعه رسانه ای استان و برای اینکه به مقاصد خود دست یابند، به هر وسیله متمسک می شوند و به دور از اخلاق انسانی و رفتار اسلامی با تهمت، افترا و تشویش اذهان عمومی اعضای هیات مدیره را با الفاظ نامناسبی مورد تاخت و تاز و هجمه قرار می دهند.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان اظهار کرد: البته از آنجایی که اهداف، رویه و ادراک این تعداد اندک برای اکثر زحمتکشان رسانه ای، روابط عمومی ها و حتی مدیران استان هم معلوم شده و با توجه به قصد و نیت هیات مدیره خانه مطبوعات که جز خدمت به اصحاب رسانه و رضای خدا چیز دیگری نمی باشد؛ قرص و محکم به کار خود ادامه خواهند داد و از آنجایی که اعضای هیات مدیره هیچ ریگی در کفش ندارند، در این مسیر مستدام خواهند بود.

خورسندی در خاتمه گفت: این رفتارهای سخیفانه قطعاً بی پاسخ نخواهد ماند؛ صبر و حوصله ما هم حدی دارد و در صورت لزوم از طریق مجاری قانونی، با اسناد و مدارک مستند این افراد را به پای میز محاکمه خواهیم کشاند.

در حال حاضر ١٤٧ نشریه مکتوب دارای مجوز در گیلان منتشر می‌شود؛ این رسانه‌ها شامل ٩ روزنامه، ٤٤ هفته نامه، ١٦ دوهفته نامه، ٤٢ ماهنامه، ٥ دوماهنامه، ٢٢ فصلنامه و ٩ دوفصلنامه است. ٨١ پایگاه خبری و شش نشریه الکترونیکی مجوزدار نیز در استان فعال است.

 

 

 

ایرنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil