چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : علیرضا قانع در بدرقه کاروان خدام العترت شهرداری رشت از میدان ذهاب اظهار کرد: امروز جمعی از همکاران شهرداری رشت به سان قطره ای از اقیانوس عشق به حضرت ابا عبدااله الحسین (ع) برای خدمات رسانی به زائران حرم امام حسین (ع) عازم کربلای معلی هستند.

وی با تاکید بر اینکه حرکت این کاروان بر اساس مصوبه شورا بوده،گفت: مقصد اول این کاروان سامرا بوده،  اما با توجه به ناامنی سامرا همکاران ما در کربلا مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به همراهی ۲۰ نفر از هنرمندان گیلان در این کاروان افزود: در این کاروان برنامه های فرهنگی و مناسبتی متعددی برگزار خواهد شد، هنرمندان همراه با این کاروان با اجرای تعزیه و دیگر برنامه های فرهنگی چون تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار خواهند کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی  شورای اسلامی شهر رشت در بدرقه کاروان خدام العترت شهرداری گفت: امروز همکاران ما در شهرداری برای حضور در کربلا انتخاب شده اند.

موسوی روزان با قدردانی از دکتر ثابت قدم و سازمان فرهنگی و ورزشی در راه اندازی و همراهی این کاروان یادآور شد: امید است تمامی زائرین حرم اباعبدالله الحسین (ع) و نیز کسانی که با این کاروان عازم کربلا می شوند به سلامت به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت یادآور شد: کسانی که در طول این مدت به زائرین خدمات رسانی می کنند اجرشان کمتر از یاران امام حسین (ع) نیست.

وی از اعضای کاروان درخواست کرد که از کاروان جدا نشوند و به توصیه های سرگروه های خود توجه کامل داشته باشند.

فاطمه شیرزاد، سخنگوی شورای شهر رشت اعضای کاروان خدام العترت را سفیران فرهنگی شهر رشت برشمرد و تصریح کرد: امروز همکاران ما در این کاروان پیام آوران مردم ولایتمدار شهر رشت در این سفر عظیم هستند.

وی اعزام کاروان خدام العترت را اقدامی بزرگ از سوی شهرداری و شورا خواند و گفت: امروز در بین ۱۰۰ نفر از همکاران شهرداری رشت ۳۷ نفر از پاکبانان زحمتکشان افتخار زیارت حرم امام حسین (ع) را پیدا خواهند کرد .

کاروان خدام العترت مجموعه کارکنان شهرداری رشت با بدرقه موسوی روزان رییس کمیسیون فرهنگی شورای، فاطمه شیرزاد سخنگو شورا و امیر حسین علوی رییس برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت، مجموعه مدیریت شهری و جمع کثیری از شهروندان شهر رشت برای خدمات رسانی به زائران عازم کربلای معلی شدند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil