جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : اسماعیل حاجی‌پور پیش از ظهر امروز در یکصد و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: عدم پرداخت به‌موقع حقوق کارگران شهرداری رشت، پرداخت نکردن حق 5 درصدی آموزش و پرورش از محل عوارض شهرداری و... از جمله تخلفاتی بوده که در شهرداری رشت در حال انجام است.

وی افزود: از رسانه‌ها می‌خواهیم سخنان اعضای شورا را تحریف نکنند و مانند آینه واقعیت‌ها را انعکاس دهند ضمن اینکه برخی از رسانه‌ها سوءاستفاده می‌کنند و واقعیات را به درستی انعکاس نمی‌دهند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهردار رشت فردی توانمند در مباحث اجرایی است اما باید کارها را براساس قانون انجام دهد، ادامه داد: اکنون شهردار رشت 140 میلیارد تومان بدهی دارد و بخش عمده‌ای از بودجه نیز محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری رشت باید توانایی تحقق یافتن را باشد، گفت: در بودجه نویسی کمیت مهم  بوده و یکی دیگر از ایرادهای وارده به شهردار رشت بی‌توجهی او نسبت به نظرات اعضای شورا در اجرای پروژه‌های عمرانی است.

حاجی‌پور با بیان اینکه اعضای شورا اعتقاد دارند که پروژه‌ها باید براساس اولویت باشد، خاطرنشان کرد: ممکن است تا پایان سال جاری بودجه شهرداری تحقق نیابد.

وی گفت: با شهردار رشت دشمنی ندارم و در انتخابش نیز موافق بودم و از استیضاح او حمایت نکردم اما اعتقاد دارم شهردار باید نسبت به پرداخت حق و حقوق سازمان تأمین اجتماعی اولویت دهد تا پرسنل با مشکل مواجه نشوند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری این شهر، تصریح کرد: بارها در صحن شورا بابت پرداخت به موقع حقوق کارگران شهرداری رشت تذکر داده‌ایم اما هیچ اقدام مناسبی در این زمینه ندیده‌ایم.

وی تعلل شهردار رشت در پرداخت مالیات را منجر به پرداخت ضرر و زیان دانست و خاطرنشان کرد: شهردار رشت باید تغییر رویه دهد و اگر وی به این رفتارها ادامه دهد بنده نیز پیگیری‌های خود را ادامه می‌دهم.

حاجی‌پور با بیان اینکه  شهردار باید به کارهای غیرقانونی در شهرداری رشت را رسیدگی کند، به انتخابات شورا اشاره کرد و یادآور شد: از اعضای شورای شهر رشت می‌خواهیم اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

 

 

فارس

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil