شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : وحید طیفوری در جلسه سرشماری نفوس و مسکن گیلان با ارائه آخرین آمار سرشماری نفوس و مسکن اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی، کار سرشماری در گیلان با شدت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون 628 هزار خانوار گیلانی  سرشماری حضوری شده‌اند، افزود: 68.9 درصد خانوارهای گیلان سرشماری شده‌اند.

قائم مقام ستاد سرشماری گیلان این استان را به لحاظ شاخص ترکیبی دارای وضعیت مطلوب دانست و یادآور شد: خانوارهای غایبی که در زمان مراجعه مامور آمارگیر حضور نداشته‌اند می‌توانند با استفاده از کد خانوار غایب «کد مندرج در برگه اطلاعیه الصاقی به در منزل توسط مامور» به سایت www.sarshomari95.ir  وارد شده و به طور اینترنتی در سرشماری مشارکت کنند.

به گفته وی، خانوارها در صورت عدم دسترسی به اینترنت می‌توانند از ساعت 8 تا 20 با ستاد سرشماری شهرستان‌های به صورت تلفنی در سرشماری مشارکت کنند یا برای هرگونه اطلاع با ستاد سرشماری استان به شماره 33666706 تماس بگیرند.

طیفوری با اشاره به اینکه سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سوم مهر ماه به صورت اینترنتی در مرحله نخست آغاز شده و تا 30 مهر ماه ادامه دارد، یادآور شد: سرشماری حضوری نیز از 28 مهر ماه آغاز شده و تا 28 آبان ماه جاری ادامه دارد.

وی از کسانی که دارای کد آماری سرشماری اینترنتی هستند و در مراجعه ماموران آمارگیر به هر دلیلی کد آماری آنها معتبر نیست خواست تا به صورت حضوری سرشماری شوند و با ماموران آمارگیر همکاری کنند.

 

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil