جمعه 31 فروردین 1403

 

 

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : در بیست و پنجمین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، استفاده از ظرفیت ها، شناسایی و توانمندسازی نیروی انسانی ورزیده و چابک، ایجاد انگیزه در کارکنان، ساخت مرکز جامع درمانی (مگاهاسپیتال) در گیلان و بهبود زیر ساخت ها در حوزه تجهیزات، مالی و IT  مد نظر حاضرین قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در این جلسه ضمن تبریک 18 آبان روز جهانی رادیولوژی به رادیولوژیست ها و پرتوکاران، از حمایت و تلاش مجمع نمایندگان گیلان در حوزه سلامت، تقدیر کرد.

دکتر یوسف زاده چابک، با بیان اینکه برای ایجاد انگیزه های پرسنلی و کسب حمایت آنها راه طولانی در پیش داریم، گفت: انگیزه های پرسنلی تنها با پرداخت مطالبات تحقق نمی یابد بلکه برای چشم انداز دانشگاه نیاز به تلاش مضاعف و انگیزه های بالاتری است.

وی با اشاره به اهمیت مقوله اقتصاد سلامت در عرصه درمان، افزود: بازنگری و بهبود اقتصاد سلامت می تواند به چابکی در ارایه خدمات و کاهش زمان انتظار دریافت خدمات که یکی از اهداف مهم استراتژیک دانشگاه است، منجر شود.

وی گفت: بسیاری از افراد دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی هستند که ممکن است برای خودشان هم شناخته شده نباشد. دانشگاه درصدد است تا این فرصت را برای همه کارکنان ایجاد نماید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی با تاکید بر استقرار پروژه مگاهاسپیتال در گیلان، افزود: امروز استقرار این ایده به یک مطالبه عمومی در افراد اثرگذار تبدیل شده است. در این راستا طرح جامع درمانی مورد حمایت استاندار گیلان نیز قرار گرفته و تاییدیه آن از سوی هیات امنای دانشگاه صادر شده است و این گامی بزرگ برای ارتقای سلامت مردم در گیلان است.

وی با اشاره به طرح جامع درمانی، اذعان کرد: ایده این است که در کنار بیمارستان 400 تختخوابی در حال ساخت لاکان، یک بیمارستان 1000تختخوابی بعنوان قطب اصلی درمانی و مرکز دانشگاهی ساخته شود و دو قطب اقماری در لاهیجان و تالش بطور مستقیم به بیمارستان مگاهاسپیتال ارتباط داشته باشند و تمام شهرهای استان را پوشش دهند.

دکتر یوسف زاده جهت تحقق اهداف راهبردی حوزه سلامت، آشنایی همه واحدهای تابعه را از برنامه ها و نقشه استراتژی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، امری ضروری برشمرد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil