جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : وحید طیفوری در جریان بازدید از روند سرشماری به روش حضوری در این شهرستان اظهار کرد: در صورتی که کد آماری خانوار معتبر نباشد خانوار موظف است دوباره اطلاعات خواسته شده را به مأمور سرشماری ارائه دهد.

قائم مقام ستاد سرشماری گیلان گفت: در مواردی که اطلاعات وارد شده توسط خانوار در هنگام سرشماری اینترنتی نامعتبر باشد خانوار وظیفه دارد اطلاعات خواسته شده از سوی مأمور سرشماری را در اختیار او قرار دهد.

وی بر ضرورت همکاری مردم با ماموران سرشماری نفوس و مسکن تأکید کرد و افزود: مأموران سرشماری به صورت واحد با یک لباس فرم خاکستری رنگ، کارت ویژه سرشماری به رنگ سفید و در دست داشتن تبلت اقدام به سرشماری خانه به خانه می‌کنند.

طیفوری با اشاره به اینکه مأموران سرشماری نفوس و مسکن باید در جمع‌آوری اطلاعات خانوارها دقت و توجه لازم را داشته باشند، ادامه داد: خطا و اشتباه در جمع‌آوری اطلاعات خانوارها از سوی مأموران سرشماری نفوس و مسکن پذیرفتنی نیست.

وی مأموران سرشماری را عامل اصلی دخیل در صحت اطلاعات واصله سرشماری دانست و بیان کرد: به دلیل استفاده از تبلت در این دوره از سرشماری تمام فعالیت‌های مأموران سرشماری نفوس و مسکن در سطح کشور و استان رصد می‌شود.

طیفوری به نحوه سرشماری خانوارهای غایب اشاره کرد و افزود: خانوارهای غایب در صورت دریافت برگه یا اطلاعیه غایب که بر روی آن کد غایب درج شده می توانند با مراجعه به سایت sarshomari95.ir اقدام به سرشماری کنند.

قائم مقام ستاد سرشماری گیلان با بیان اینکه دومین راه برای ثبت نام خانوارهای غایب استفاده از شماره تلفن‌های ستاد سرشماری شهرستان است، گفت: خانوارهای غایب با شماره تلفن‌های ستاد سرشماری شهرستان که روی برگه غایب ثبت شده تماس گرفته و به صورت تلفنی اطلاعات خود را ارائه دهند.

شایان ذکر است، سرشماری عمومی نفوس و مسکن هر پنج سال یک بار برگزار می‌شود و سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 هشتمین دوره از سرشماری در ایران است.

 

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil