جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سید محمد احمدی ، 13 آبان را روزی فراموش‌نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد:استکبارستیزی از ویژگی‌های همیشگی ملت مقاوم، مومن و انقلابی ایران اسلامی بوده و این ملت همواره در برابر ظلم و زور ایستاده است.

وی با بیان اینکه 13 آبان سالروز تبعید امام عظیم‌الشان به ترکیه است،افزود:امپریالیسم،صهیونیسم اراده کرده بودند تا اسلام راستین را در این مملکت و سایر ممالک از بین ببرند و اسلام پویا و ناب را محدود و محصور و مسدود و اسلام مسخ شده و اسلام متحجرین و اسلام آمریکایی را جایگزین و ترویج کنند.

فرماندار شهرستان لاهیجان یادآور شد:خون شهدای دانش‌آموز در 13 آبان سال 57 خط نورانی انقلاب را تا 22 بهمن امتداد بخشید تا در یوم‌الله 13 آبان سال 58 دانشجویان انقلابی در اقتدا به دانش‌آموزان شهید،انقلابی بزرگتر از انقلاب اول را با تسخیر لانه جاسوسی رقم زدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی از حرکت‌های ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است،گفت:این اقدام از یکسو هیمنه پوشالی و اسطوره شکست‌ناپذیری آمریکا را در هم شکست و از سوی دیگر فریاد آزادگی و استکبارستیزی ملت قهرمان ایران را در صحنه بین‌المللی طنین‌انداز کرد.

احمدی ضمن گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی، شهدای گمنام و علی‌الخصوص شهدای 22 آبان شهرستان لاهیجان، دفاع مقدس و مدافع حرم،با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان،خاطرنشان کرد:از مردم ولایتمدار و انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان لاهیجان انتظار می‌رود همچنان که در تمامی صحنه‌های انقلاب حضوری مسئولانه و آگاهانه را به منصه ظهور گذاشتند،این بار نیز با شرکت گسترده و فعال در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil