پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : جمیل حق پرست، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: براساس توافقنامه صورت گرفته فی ما بین معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی و سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش کشور، بازدیدهای دانش آموزی از مراکز تامین اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: این طرح با هدف ضرورت ارتقاء دانش وفرهنگ بیمه های اجتماعی وترویج وعمومی سازی مفاهیم آن دراقشاردانش آموزی ودرفازنخست برای محصلان درکلاسهای هشتم ، نهم ، دهم ویازدهم پیش بینی شده است .

حق پرست با بیان اینکه برنامه آموزشی مذکور در این مقطع را در برهه زمانی تا پایان اسفند 95 و برای 1000 دانش آموز در قالب 25 اردوی آموزشی قلمداد نموده، گفت: پس از هماهنگی های لازم با مسئولان آموزش وپرورش استان و معرفی واحدهای منتخب، اجرای این مرحله از طرح زیرنظر کارشناسان متخصص به منظور انتقال مصادیق بیمه ای و آشنایی دانش آموزان با تعهدات و خدمات سازمان تامین اجتماعی برگزار خواهد شد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان فرهنگ سازی و ارتقاء سطح آگاهی های عمومی بویژه در نسل جوان بعنوان شاغلین، کارافرینان و مولدان تولید و صنعت در آینده و تقویت توانمندی های این سرمایه های اجتماعی و ایجاد ثبات و شناخت درست از سازمان و مسئولیتهای آن را از مهمترین اهداف این طرح عنوان کرد. 

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil