جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : وحید طیفوری، با اشاره به آغاز سرشماری حضوری از خانوار از اول آبان، اظهار کرد: تاکنون بیش از 30 درصد خانوارهای استان گیلان با مراجعه حضوری ماموران آمارگیر مورد سرشماری قرار گرفته‌اند که طبق برنامه زمانبندی شده مطلوب است.

قائم‌مقام ستاد سرشماری گیلان از اخذ کدهای آماری خانوارهایی که سرشماری اینترنتی انجام داده‌اند، خبر داد و افزود: سرشماری خانوارهایی که ثبت نام اینترنتی کرده‌اند به پایان رسیده است.

وی همچنین از پایان مهلت ویرایش اطلاعات سرشماری اینترنتی خبر داد و تصریح کرد: امکان ویرایش اطلاعات تا 8 آبان بود که این مهلت به پایان رسید. خانوارهایی که کد آماری آنان دارای اشکال است مجددا توسط ماموران آمارگیر سرشماری خواهند شد.

طیفوری با اشاره به نامعتبر بودن بخشی از کدهای آماری به دلیل اشکالات فنی، خاطرنشان کرد: خانوارها به صورت حضوری اطلاعات خود را در اختیار آمارگیران قرار دهند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه گیلان اضافه کرد: خانوارهایی که در زمان مراجعه مامور آمارگیر در خانه حضور نداشته باشند در اسرع وقت یا از طریق تماس تلفنی و یا از طریق آدرس اینترنتی که توسط ماموران برای خانوار غایب در نظر گرفته شده، اقدام به انجام سرشماری اینترنتی کنند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil