پنج شنبه 9 فروردین 1403

 

 

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از گشایش نمایشگاه آرم و نشانه بردیا عبدلی از ٨ آبان تا ١٣ آبان ٩٥ از ٩ صبح تا ١٧ عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت خبر داد.

محمد حسن پور با بیان این مطلب گفت: این نمایشگاه با حمایت موسسه فرهنگی هنری تالش شناسی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می شود و شامل ٣٣ اثر آرم و نشانه تبلیغاتی و طراحی شده در زمینه های مختلف این هنرمند جوان می باشد.

وی افزود: آرم و نشانه شامل نشانه های تصویری و نوشتاری است که همه مشاغل و موضوعات فرهنگی ، تبلیغاتی ، اداری ، شخصی ، همایشها و ... را در برمی گیرد.

بردیا عبدلی با تحصیلات کارشناسی کامپیوتر کار طراحی را به صورت تجربی و بر اساس علاقه شخصی آغاز نموده و از پنج سال پیش تاکنون بصورت مستمر در این زمینه فعالیت می نماید.

شایان ذکر است آئین گشایش این نمایشگاه ساعت ٣٠ : ١٣ ظهر روز شنبه ٨ آبان ماه ٩٥ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می شود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil