سه شنبه 28 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : دکتر علی منتظری ،گفت: این جشنواره در راستای اجرای تصویب نامه هیأت وزیران مرتبط با موضوع ماده 8 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و با هماهنگی سازمان توسعه تجارت ایران برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد:مسئولیت اجرای جشنواره مذکور در استان، با مرکز آموزش بازرگانی می باشد و دستگاه های ذیربط در کمیته برگزاری جشنواره همکاری می نمایند.

منتظری گفت:حمایت از تولید داخلی و برند آفرینی، ارتقای جایگاه برندهای داخلی در اذهان عمومی و تقویت کسب و کار داخلی از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره در استان می باشد.

وی افزود: در جشنواره یاد شده، از تعدادی از برندهای برتر استانی در حوزه های صنعتی، معدنی، تجاری و کشاورزی و ... تجلیل به عمل آمده و به عنوان برندهای برتر معرفی می شوند.

وی اظهار کرد: براساس قوانین تدوین شده، برندهای برتر منتخب در جشنواره استانی و ملی، از مشوق ها و خدمات حمایتی ویژه ای برخوردار خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: مدیران واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری استان جهت ثبت نام در رقابت جهت انتخاب برندهای برتر استان می توانند از طریق دبیرخانه جشنواره در مرکز آموزش بازرگانی گیلان با شماره های 33261046 و 33261047 و یا از طریق سایت www.gilan-btc.ir اقدام نمایند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil