پنج شنبه 30 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : امیر مرادی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان امروز در رزمایش دانش آموزی پدافند غیرعامل در مدرسه آیت الله بهجت در رشت افزود: پدیده زباله و دفع نادرست آن جان انسان ها را به مخاطره می اندازد بنابراین مدیریت در این رابطه بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان این که ما نتوانسته ایم آنگونه که باید زباله را مدیریت کنیم، اظهار کرد: البته پدافند غیرعامل استانداری گیلان در این رابطه برنامه هایی دارد.

مرادی تولید زباله و مدیریت آن را نیازمند تغییر دانست و خاطر نشان کرد: ما بایستی تولید زباله را کاهش دهیم که برای تحقق این مهم باید فرهنگ سازی داشته باشیم.

وی همکاری و همراهی نخبگان برای ارایه ایده به منظور رفع مشکلات زیست محیطی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: یقینا ایده های نخبگان می تواند به ما کمک کند.

وی در ادامه همکاری همه دستگاه های استان به ویژه منابع طبیعی و جهاد کشاورزی را بسیار مهم دانست و یادآور شد: ارتباط خوبی بین پدافند غیرعامل و سازمان ها در گیلان وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری 250 برنامه در 16 شهرستان استان گیلان در هفته پدافند غیرعامل تصریح کرد: در این هفته رزمایش های تخصصی توسط سازمان های مختلف به منظور آمادگی در مقابله با بحران برگزار شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان از برگزاری مسابقه ای برای دانش آموزان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل خبر داد و افزود: دانش آموزان با مراجعه به سایت انجمن علمی پدافند غیرعامل می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری رویداد کارآفرینی پویش درآمد - پدافند غیر عامل بیان کرد: 80 نفر از نخبگان در این برنامه شرکت کردند و ایده هایی در رابطه با پدافند ارایه دادند.

مردادی یادآور شد: رویداد کارآفرینی پدافند یک رویداد آموزشی ، تجربی ، عملی ملی با هدف تبدیل ایده ها به کسب وکار و همچنین حل معضلات و چالشها است.

 

 

ایرنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil