جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : مهندس رضا اسلامی در مراسم صبحگاه دانش‌آموزی دبیرستان پسرانه مشیر که به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل در شهرستان سیاهکل برگزار شد، به تبیین بحث پدافند غیرعامل پرداخت و اظهار کرد: کشورهای پیشرفته دنیا قبل از دوران جنگ جهانی دوم در صنعت و خدمات خود پدافند غیر عامل را به کار می‌بستند.

فرماندار سیاهکل با اشاره به این نکته که پدافند غیر عامل به عنوان بهترین راهبرد دفاع غیر نظامی است،گفت:انسان باید حتی در زندگی شخصی خود فرهنگ پدافند غیر عامل را مد نظر قرار دهد.

وی افزود: اکنون کشورهای دنیا به فناوری‌های بسیار پیشرفته‌ای مجهز می‌باشند و لذا می‌طلبد ما نیز خودمان را همگام با کشورهای توسعه‌یافته آماده و به‌روز نگه داریم.

اسلامی با بیان اینکه شهرستان سیاهکل نسبت به دیگر شهرستان‌های استان یک شهرستان با وسیع است، تصریح کرد: باید همیشه در برابر انواع حوداث و اتفاقات طبیعی و موارد دیگر خود را آماده کنیم تا در مواقع لزوم بتوانیم به نحو مطلوب به مردم سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی داشته باشیم و مردم نیز از خدمات زیرساخت‌ها استفاده کنند و این می‌طلبد که برای همه این موارد فکر داشته باشیم و برنامه‌ریزی کنیم.

رئیس پدافند غیر عامل سیاهکل خطاب به دانش آموزان، عنوان کرد:دانش‌آموزان آینده‌سازان مملکت هستند و در واقع اداره مملکت چه در بحث نظامی و چه در بحث غیر نظامی در آینده به دست این قشر سپرده خواهد شد لذا باید دقیق و درست تصمیم بگیرید و روند رسیدن به آن قله‌های دانش را که مقام معظم رهبری نیز همواره بر آن تاکید دارند به خوبی و هر چه سریع‌تر و قوی‌تر ادامه دهید.

وی با توجه به فرا رسیدن یوم‌الله 13 آبان از این روز بنا به تعبیر حضرت امام(ره) به عنوان انقلاب دوم یاد کرد و یادآور شد: بر ماست که با حضور گسترده و موثر خود در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به نحو شایسته شرکت نماییم.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil