شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سید محمد احمدی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان،با تاکید بر تشکیل جلسات این شورا به صورت ماهیانه و مداوم، گفت: توجه ویژه به مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش، یکی از مهمترین وظایف همه مسئولین است.

فرماندار لاهیجان افزود:موضوعات آموزش و پرورش به دلیل اهمیت بسیار زیاد می‌بایست به طور مداوم دنبال و جلسات آن باید منظم و مستمر برگزار شوند.

وی آموزش و پرورش را محور توسعه دانست و تصریح کرد:اگر بخواهیم در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی پیشرفت داشته باشیم باید به آموزش و پرورش و در راس آن مدرسه توجه کنیم و لذا مشارکت عمومی در اجرای برنامه‌های آموزش و پرورش امری اجتناب‌ناپذیر است.

این مقام مسئول عنوان کرد:‌همه ما مستقیم و غیر مستقیم وابستگی هایی به آموزش و پرورش داریم لذا همه باید در کمک به این نهاد مقدس که کار تعلیم و تربیت آیندگان جامعه را به عهده دارد، اهتمام بورزیم.

احمدی با اشاره به مشکلات مدرسه علم و دانش شهرستان لاهیجان، ادامه داد:موضوع مدرسه علم و دانش برای شهرستان به یک معضل تبدیل شده است و در سطح استانی و کشوری به خوبی مورد پیگیری قرار نگرفته و لذا باید تصمیم درستی در این رابطه اتخاذ شود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil