پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :ناصر آل‌محمدی ظهر امروز در نشست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با اشاره به بارش برف سنگین در محورهای کوهستانی گیلان اظهار کرد: در محور اسالم‌ـ‌خلخال تاکنون 35 سانتی‌متر برف بر زمین نشسته است.

وی با بیان اینکه مقدار مذکور برف بیشترین بارش‌های گزارش‌ شده در ارتفاعات گیلان بوده است، افزود: در محور پونل‌ـ‌خلخال ارتفاع برف به 20 سانتی‌متر رسیده و در محور ماسال‌ـ‌گیلوان 15 سانتی‌متر برف باریده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان ارتفاع برف در دیلمان را 10 سانتی‌متر عنوان کرد و گفت: در محور بلودرکان حصیل‌دشت املش سه سانتی‌متر برف باریده و در حد سفیدپوش کردن است.

وی از آمادگی تمام تیم‌های برف‌روب با تجهیزات کامل و گشت‌زنی برای انجام عملیات راهداری پاییزی در جاده‌های کوهستانی و برفگیر گیلان خبر داد.

آل‌محمدی با اشاره به اینکه عملیات برف‌روبی با قوت در حال اجراست، یادآور شد: از رانندگان می‌خواهیم در محورهای برفگیر گیلان احتیاط لازم را داشته باشند و از تجهیزات زمستانه برخوردار باشند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های راهداری اداره کل راهداری حمل و نقل گیلان در راهدارخانه‌های محورهای مذکور مستقر بوده و عملیات ویژه نمک‌پاشی و برفروبی پاییزی را انجام می‌دهند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil