پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : به نقل از ایسنا مهندس خسته بند نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل هلال احمر گیلان،گفت:هلال احمر یک نهاد مردمی است که فعالیتهای بشردوستانه آن با مشارکت عمومی و داوطلبانه اداره می شود که خوشبختانه اعتماد مردم نسبت به جمعیت هلال احمر بسیار بالاست.

وی با اشاره به اینکه شفافیت در فعالیت های هلال احمر مشهود است،افزود:این نهاد بشر دوست برای جلب مشارکت های بالای مردمی نیاز دارد تا بهتر و بیشتر به مردم شناسانده شود تا همه اقشار بتوانند با اهداف و وظایف این سازمان آشنا شده و برای مشارکت و دریافت آموزشهای امدادی قدم بردارند .

مهندس خسته بند، ادامه داد:مسئولین و کارکنان جمعیت هلال احمر باید برای بهبود وضعیت و ارایه خدمات بهتر با پیشنهاد و بررسی طرح های مختلف درآمدی ثابت برای پیشبرد اهداف جمعیت ایجاد کنند و نمایندگان ملت نیز آمادگی خود را برای پشتیبانی و همراهی این نهاد انساندوست اعلام می کنند .

صفرنژاد فرماندار شهرستان انزلی در ادامه گفت:هلال احمر با داشتن پایگاه مردمی یکی از قوی ترین سازمانها می باشد که سبب جلب اعتماد عمومی شده و این خود بیانگر صداقت در خدمات و قدمت این نهاد است .

وی ادامه داد:زمانی که عموم مردم در تمامی سطوح با فعالیتهای این نهاد خیریه آشنا شوند بهتر می توانند جمعیت هلال احمر را در راه رسیدن به اهداف والایش کمک کنند که این امر مستلزم تلاش بیشتر مسئولان و کارکنان هلال احمر در شناساندن اهداف بزرگ این نهاد به مردم است .

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین امام جمعه شهرستان،خاطرنشان کرد:کارکنان و اعضای هلال احمر در محیطی سالم به صورت سازماندهی شده با همکاری و همدلی مشغول خدمت به مردم می باشند که قابل تقدیر است .

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین،تصریح کرد: بر اساس آموزه های دینی هر کاری که با مشارکت و تعامل مردم صورت گیرد مورد قبول دلها و رضایت عمومی را در بر دارد و فعالیتهای بشردوستانه هلال احمر نیز برگرفته از مشارکت و همدلی مردم بوده و مورد رضایت عمومی را در بر دارد .

مدیرعامل هلال احمر گیلان در پایان ضمن این دیدارها خواستار حمایت مسئولین شهرستان برای ایجاد خانه های هلال جهت گسترش آموزش عمومی و افزایش تاب آوری جامعه در برابر حوادث احتمالی شد

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil