پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403


 

 

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : دكتر مجيد متقي طلب در نشست مشترك مسئولان ستاد ملي هفته پژوهش و فناوري و دبيران مناطق ده گانه پژوهش و فناوري كشور اظهار داشت: تنها محصولاتي در نمايشگاه هفته پژوهش و فناوري امكان حضور خواهند داشت كه در سامانه سافا ثبت نام كرده و مراحل داوري را طي كرده باشند.

وي تاكيد كرد: پس از ثبت نام  محصولات فناوري  در سامانه سافا ، اطلاعات تكميل شده توسط متقاضيان، عينا در اختيار  داوران گذاشته مي شود تا ارزيابي نهايي را انجام دهند و مسئولان برگزاري نمايشگاه هفته پژوهش و فناوري دخالتي در تعيين سطح محصولات ندارند.

دبير نمايشگاه دستاوردهاي هفته پژوهش و فناوري تاكيد كرد: سامانه ارزيابي فناوري ايران(سافا)  براساس استانداردهاي مراكز علمي معتبر دنيا طراحي شده است و سطح امادگي محصولات دانش بنيان را از نظر ميزان آمادگي تجاري شدن و ارائه به بازار ارزيابي مي كند و پس از ارزيابي در اين سامانه، يك گواهي و تاييديه معتبر از طرف وزارت علوم در اختيار ثبت نام كنندگان قرار مي گيرد.

رئيس پارك علم و فناوري گيلان در خصوص برنامه هاي سال جاري فن بازار جمهوري اسلامي ايران گفت: ايجاد غرفه نمايش محصولات كشورهاي اروپايي و آسيايي، برگزاري تورهاي علمي بازديد  اعضاي هيئت علمي دانشگاهها و ارائه نيازهاي پژوهشي  تمام دستگاههاي اجرايي كشور از جمله اين برنامه ها در هفته پژوهش و فناوري است.

گفتني است هفدهمين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهش و فناوري از تاريخ 24 تا 28 آبان ماه سال جاري در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران برگزار مي شود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil