جمعه 10 فروردین 1403


 

 

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به تشکیل و ساماندهی هسته های پژوهش در کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اظهار کرد:  هسته‌ های پژوهش در راستای احیای مسجد طراز اسلامی و دستیابی به چشم انداز جامعه اسلامی مسجد محور در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: تربیت محقق در راستای مسجد طراز اسلامی، پژوهش محور شدن همه برنامه‌ها، اقدامات و فعالیت‌ ها، مدون و منظم کردن برنامه ریزی و طرح ریزی مسجد طراز اسلامی از اهداف تشکیل هسته‌های پژوهش در مساجد است.

وی با بیان اینکه در سال جاری باید ۱۰درصد کانون‌های مساجد استان دارای هسته پژوهش شوند اذعان کرد: استان گیلان دارای ۹۰۰ کانون فرهنگی و هنری است که باید ۹۰ هسته پژوهش در آن تشکیل شود.

حجت الاسلام پورابراهیم افزود: هم اکنون یکصد هسته پژوهش بیشتر از سهمیه تعیین شده در کانون های مساجد تشکیل و ساماندهی شده و در سایت عمران معنوی کانون های مساجد ثبت شده است.

وی از رتبه بندی این هسته های پژوهشی خبر داد و گفت: ارتقاء هسته های پژوهشی گام بعدی است که پس از ساماندهی اجرایی می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اظهار کرد: هسته های پژوهش به دو گروه نوجوان و جوان تقسیم می شود که گروه نوجوانان سنین ۱۲تا ۱۸سال و گروه جوان ۱۸سال به بالا را شامل می‌شود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil