پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : وحید طیفوری افزود: در صورت قطعی موقت ،اهتمام برآنست که اشکالات برطرف شود و مردم بتوانند با سهولت در این سامانه تا پایان مهلت تعیین شده ثبت نام اینترنتی خود را داشته باشند.

وی ازمردم خواست تا در صورت عدم دسترسی به سایت سرشماری ، حوصله داشته باشند و پس از مدتی دوباره به سایت مراجعه کنند .

وی یادآورشد: امروز صبح ( دوشنبه) بدلیل حجم زیاد مراجعه کننده با سایت سرشماری عمومی نفوس و مسکن برای دقایقی این سامانه از دسترس خارج شد، اما دوباره راه اندازی شده است.

به گفته طیفوری؛ تا ساعت شش صبح روز گذشته مشارکت گیلانی ها در طرح اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 25 و شش دهم درصد با فراگیری جمعیت 657 هزار نفر بوده است.

استان گیلان با 16 شهرستان، طبق سرشماری سال 1390 ، دارای دو میلیون و 480 هزار و 874 نفر جمعیت است.

سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت اینترنتی از شنبه سوم مهرماه شروع شده و تا 27مهرماه ادامه دارد.

سرشماری حضوری (با مراجعه به منازل مردم ) از 28 ماه جاری تا 28 آبان ماه امسال انجام خواهد شد.

خانوارهایی که اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir وارد کنند، دیگر نیازی نیست در سرشماری حضوری شرکت کنند.

همچنین پس از پایان سرشماری اینترنتی، کدی به فردی که اطلاعات را وارد سامانه کرده، داده می شود که خانوار باید در حفظ این کد کوشا باشد؛ زمانی که مامور سرشماری به در خانه آنها مراجعه کرد با دادن کد به مامور، دیگر سرشماری حضوری نخواهند شد.

همچنین به منظور فراهم نمودن امکانات مورد نیاز جهت ارائه خدمات سرشماری اینترنتی رایگان به عموم مردم گیلان،اماکنی برای این امر در نقاط مختلف استان پیش بینی شده که در سایت سازمان برنامه و بودجه گیلان به تفکیک هر شهرستان آمده است.

سرپرستان و یا فرد مطلع خانوار می توانند ضمن همراه داشتن کارت ملی خود و اعضای خانوار و کد پستی محل سکونت به مراکز معرفی شده مراجعه تا با راهنمایی کارشناسان مستقر، به صورت اینترنتی در سامانه سرشماری نفوس ومسکن سرشماری اینترنتی نمایند.

 

ایرنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil