جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و احتمال سیلابی شدن معابر در برخی از استان ها، سازمان هواشناسی اطلاعیه صادر کرد.

بر اساس این اطلاعیه، در روز شنبه در استان های گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، و از اواخر وقت در گلستان، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها پیش بینی می شود.

فعالیت این سامانه در روز یکشنبه به شکل بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر در گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی پیش بینی می شود.

همچنین در روز دوشنبه مجددا بر میزان بارش و وزش باد در سواحل دریای خزر افزوده می شود که در این خصوص متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

از اواخر شنبه تا دوشنبه با توجه به مواج بودن دریا و اینکه بارش بر روی مناطق ساحلی و بر روی دریای خزر از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود، هنگام تردد قایق های سبک باید احتیاط لازم به عمل آورده شود.

همچنین دمای هوا، روز جمعه در سواحل شمالی و شنبه در شمال شرق بین 4 تا 8 درجه افزایش یافته و سپس از شنبه تا چهارشنبه در شمال غرب و سواحل دریای خزر و از یکشنبه تا چهارشنبه در شمال شرق بین 8 تا 12 درجه و در دامنه های جنوبی البرز بین 4 تا 6 درجه کاهش خواهد یافت.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil