جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سید محمد احمدی، فرماندار لاهیجان با صدور پیامی، از حضور گسترده مردم فهیم این شهرستان در مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام در این شهر قدردانی کرد. متن پیام به شرح زیر است:

این مراسم تشییع باشکوه مصادف با هشتم محرم و ایام سوگواری سید الشهدا، برگ زرین و با افتخار دیگری را در تاریخ شهرستان لاهیجان ورق زد.

در بخشی از این پیام آمده است: شما مردم غیور، سلحشور ، ولایت مدار و دوستدار ایران اسلامی و علاقه مندان به ائمه معصومین، با حضور وصف ناپذیرتان ثابت کردید قدرشناس همه کسانی که جان عزیز خود را در راه استقلال ، امنیت و حفظ یکپارچگی میهن اسلامی نهادند، هستید.

احمدی در این پیام تاکید کرده است: حضور شما پیام روشنی داشت و پیام شفاف این بود که همه عزیزانی که جان خود را در راه حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی از دست داده اند، هیچ گاه فراموش نخواهند شد و یاد و خاطره شهیدان ، جانبازان ، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای همیشه در اذهان نسل های مختلف زنده و جاوید خواهد ماند.

وی افزوده است: بر خود واجب می دانم صمیمانه از حضور حماسی، پرشور ، کم نظیر و بی سابقه همه اقشار مختلف مردم بصیر برای حضور در مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدا که باعث خلق صحنه های زیبای عشق به شهدا ، امام و انقلاب شد، تقدیر و تشکر نمایم.

فرماندار لاهیجان در خاتمه این پیام اضافه کرده است: حقیقتاً این مردم با این استقبال بی نظیر خود نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت، روز به روز در وجود آنها زنده تر و پایدارتر خواهد ماند و به فرمایش مقام معظم رهبری زمان همه چیز را کهنه می کند، مگر خون شهید را.

شایان ذکر است؛ پیکرهای مطهر سه شهید گمنام روز گذشته، با سینه زنی و نوحه سرایی و در میان حزن و اندوه عزاداران لاهیجانی، از مسجد جامع شهر بر روی دستان عزاداران و بدرقه کنندگان و از خیابان های اصلی لاهیجان، میدان وحدت و میدان سپاه پاسداران تا حاشیه استخر این شهر تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر این شهدای گمنام، در بوستان گردشگری حاشیه استخر این شهر به خاک سپرده شدند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil