جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : بار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جمع سازمان های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان گیلان، اظهار کرد: اگر امروزه ایران توانسته از نظر امنیت و آرامش در شرایط مطلوبی قرار گیرد به واسطه روحیه بالای انقلابی دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی است اما متأسفانه این روحیه در بخش های اقتصادی نفوذ کرده و باید تقویت شود .

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و خصوصا بیکاری جوانان گفت : برخی از این مشکلات را دنیای بیرونی و تحریم ها ایجاد کرده و متأسفانه به برخی از بیانات رهبر معظم انقلاب گوش نکردیم که این اتفاقات افتاد و استکبار ما را فریب داد تا به اهداف خود برسد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود : برای برطرف کردن تنگناهای اقتصادی و رفع بیکاری جوانان کارسنگینی را در پیش داریم که نیازمند کمک و همکاری تمامی دستگاههای اجرایی است .

کوچکی نژاد در ادامه از مسئولان اداره کل ورزش وجوانان گیلان خواست تا شورایی متشکل از همین جوانان برای سرعت بخشیدن به مطالبات آنها تشکیل شود.

در ادامه این نشست مدیرکل ورزش وجوانان گیلان نیز گفت: اعتقاد داشته و داریم که ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی درست نبوده و خصوصا اعتبارات حوزه جوانان جوابگوی فعالیتها و نیازهای آنان نیست .

مسعود رهنما با توجه به ارائه طرحهای کاربردی و جامع جوانان سازمانهای مردم نهاد در ستاد ساماندهی جوانان گفت : نیازمند کمک ساختاری مسئولان هستیم تا راهبردی اعلام شده از سوی وزارتخانه فقط در حد مصوبات نباشد و اجرایی شود.

در این نشست هم اندیشی جمعی از دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان به بیان موارد و مسائل مربوط به جوانان پرداختن که از مهمترین آن می تواند به داشتن منابع انسانی جوان ، ایده و طرح و نداشتن اعتبارات و بودجه لازم برای برآورده شده نیازهای آنان نام برد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil