پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : کیوان محمدی امروز در جریان بازدید از کلاس های آموزشی نفوس و مسکن رودسر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، این آمار را از آغاز اجرای طرح سرشماری تا ساعت شش صبح امروز اعلام کرد.

وی وضعیت شهرستان رودسر را از این حیث به نسبت میانگین استان و کشور خوب توصیف کرد و افزود: این امر، موید آن است که فرماندار و مدیران شهرستانی در این زمینه موفق عمل کرده اند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان همچنین از راه اندازی چادرهای سرشماری برای تسهیل در امر ثبت نام، آن هم بطور رایگان در شهرهای مختلف رودسر خبر داد.

محمدی ادامه داد: پیش بینی می شود تا پایان زمان ثبت نام اینترنتی بین 15 تا 30 درصد مردم از این طرح استقبال کنند چراکه معتقدم گیلانی ها همواره در امور مهم کشور، کار شگفت انگیزی انجام می دهند.

وی بر لزوم مشارکت و همکاری همه مدیران و دستگاه ها حول محور فرمانداری در امر سرشماری تاکید و بیان کرد: این دستگاه ها امکاناتی که در اختیار دارند به این امر اختصاص دادند تا فرایند کار به خوبی به پیش برود.

مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن گیلان همچنین از فعالیت 900نفر در قالب پرسشگر نفوس و مسکن از روز 25 مهر تا 25 آبان ماه خبر داد و افزود: این افراد به مدت یک ماه به منازل مردم برای سرشماری حضور می یابند.

محمدی خروجی این طرح عظیم را در امر برنامه ریزی کشور بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد: این طرح مطمئنا در امر برنامه ریزی و بودجه بندی، کمک شایانی خواهد کرد؛ دیگر اینکه به ما این کمک را می کند که جلوی اسراف را بگیریم.

فرماندار رودسر هم در این بازدید از نصب چادر برای ثبت نام اینترنتی در پنج نقطه این شهرستان خبر داد.

امیر جانبازی رودسری ادامه داد: متقاضیانی که تمایل به کار ثبت نام اینترنتی دارند، می توانند از این فضا استفاده کنند ضمن اینکه اتوبوس سیار هم به منظور تسهیل و تسریع در روند کار ثبت نام اینترنتی در این شهرستان پیش بینی و لحاظ شده که همه این ها به ما کمک می کند تا این فرایند را به خوبی به پیش ببریم.

لازم به ذکر است؛ سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت اینترنتی از شنبه سوم مهرماه شروع شده و تا 24 مهرماه ادامه دارد. سرشماری حضوری (با مراجعه به منازل مردم ) از ٢٥ ماه جاری تا ٢٥ آبان ماه امسال انجام خواهد شد. خانوارهایی که اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir وارد کنند، دیگر نیازی نیست در سرشماری حضوری شرکت کنند.

همچنین پس از پایان سرشماری اینترنتی، کدی به فردی که اطلاعات را وارد سامانه کرده، داده می شود که خانوار باید در حفظ این کد کوشا باشد؛ زمانی که مامور سرشماری به درب خانه آنها مراجعه کرد با دادن کد به مامور، دیگر سرشماری حضوری نخواهند شد.

 

 

ایرنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil