جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : رضا علیزاده ، مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری گیلان در نشست روز جهانی معمار تاکید کرد: شهردار رشت با نگاه تیز بین و هدفمند، جهت بندی های شهری را به سمت درست هدایت می کنند و هر بار ظرفیتی بر ظرفیتهای رشت افزوده شود.

وی با بیان اینکه شهر رشت نیاز به خلق فرصتهای جدید دارد تصریح کرد: باید با ایجاد ظرفیتهای جدید به سمت توسعه حرکت می کنیم تا اراده و عزم گردشگران برای حضور در رشت بیش از پیش شود.

وی خاطرنشان کرد: این امر با یک تشریک مساعی حاصل می شود و به منظور ایجاد بستر اثر بخش و کار آمد امروز تفاهم نامه همکاری بین شهرداری و میراث فرهنگی بسته می شود.

علیزاده ایجاد نگاه مسئولانه به معماری هویتی شهر در بین شهروندان را مورد تاکید قرار داد و گفت: ایجاد گردشگری تخصصی با علایق متنوع در دستور کار میراث فرهنگی قرار داد و ما با ایجاد بسته های مناسب این امر را دنبال می کنیم .

وی از فاطمه قدیمی برای تلاش اثر گذار در ثبت شهر رشت به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی تشکر ویژه کرد و گفت: باید برای پی گیری این مسیر و برای  ثبت  دیگر غذاهای محلی در یونسکو تلاش دو چندان داشته باشیم .

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil