چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : فاطمه قدیمی، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در نشست روز جهانی معمار با بیان اینکه  هفته ای که گذشت هفته پر باری برای بخش گردشگری گیلان بود، اظهار کرد: همایش هایی با مشارکت شهرداری، میراث فرهنگی و حوزه های دانشگاهی و سازمانهای مردم نهاد مرتبط با بخش گردشگری در رشت برگزار شد.

وی افزود: امیدواریم به صورت ساختارمند و هدفمند بتوانیم با امضای تفاهم نامه بین شهرداری رشت و میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گام های بهتری برداشته شود اگر چه در تاکنون فعالیتها و برنامه های هدفمندی توسط شهرداری و سازمان گردشگری انجام شده است.

مدیر برنامه های یونسکو در شهر خلاق رشت با بیان اینکه بعداز ثبت رشت به عنوان شهر خلاق دیدگاه های حمایتی نسبت به رشت در یونسکو بیشتر شده است، گفت: این دیدگاه مثبت نشان می دهد گیلان می تواند مسیر بهتر و علمی تر برای رسیدن به جایگاه بالاتر بر دارد و لذا این اتفاقات برای یک شهر می تواند دریچه هایی را برای گرفتن پروژه های بین المللی به ارمغان آورد.

وی اضافه کرد: اگر با هدف گذاری درست کارها را پیش ببریم می توانیم از ظرفیتهای پیش آمده به درستی استفاده کنیم و امیدواریم سایر دستگاه ها را با خود همراه کنیم و از این ابزار در مسیر رشد و توسعه بهره مند شویم.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با اشاره به راه اندازی دفتر مدیریت گردشگری در شهرداری رشت گفت: ان شالله با ایجاد این دفتر مسیر بهتری برای همکاری های متقابل گشوده می شود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil