شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : جلسه نشست مشورتی دهیاران با محوریت سرشماری اینترنتی سال 1395 با حضور علی فتح اللهی فرماندار شهرستان تالش، امام جمعه محترم، بخشدار و سایر مسئولین بخش در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی حویق برگزار شد.

در این جلسه علی فتح اللهی، فرماندار شهرستان تالش با تبریک هفته نیروی انتظامی و هفته امر به معروف و نهی از منکر و تسلیت به مناسبت  فرا رسیدن ماه محرم گفت: امنیت و آرامش امروز خود را مدیون نیروهای امنیتی هستیم و با اشاره به قیام عاشورا گفت باید همانند ائمه و شهدا عمل کنیم و احساس وظیفه نسبت به جایگاه خود داشته باشیم و بدانیم باید پاسخگو باشیم.

فرماندار تالش در ادامه افزود: تاثیر طرح آمار و سرشماری نفوس و مسکن در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها بسیار مهم و ضروری است در واقع برنامه ریزی دقیق متضمن آمار دقیق است.

فتح اللهی اضافه کرد: با توجه به تاکید استاندار محترم گیلان به فرمانداران، بخشداران و دهیاران در راستای بالا بردن  میانگین آمار ثبت نام اینترنتی گیلان در مقایسه با کشور باید این امر به بهترین شکل ممکن انجام شود و به سه دهیار برتر در حوزه سرشماری جوایزی اهداء خواهد شد.

 




نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil