شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : وحید طیفوری با بیان اینکه کلاس های آموزشی معاونین و کارشناسان فنی و اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 در گیلان با برگزاری آزمون پایان یافت، اظهار کرد: در این دوره بیش از 180 نفر از معاونین و کارشناسان فنی و اجرایی و مدرسان سرشماری شهرستان های استان شرکت داشتند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه گیلان افزود: تعدادی از این افراد براساس صلاحیت ها و حد نصاب های مورد نیاز کسب شده از آزمون، انتخاب و در سرشماری حضوری همکاری خواهند خواهند نمود. اگر همه نیروها همگن باشند و کارها با جدیت و به درستی انجام شود نتایج سرشماری نیز همگن و موفقیت آمیز می شود.

قائم مقام ستاد سرشماری گیلان اضافه کرد: مرحله بعدی کلاس ها در ستاد سرشماری شهرستان ها جهت طی آموزش های لازم به ماموران آمارگیر از 12 لغایت 18 مهرماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز سرشماری اینترنتی از 3 لغایت 24 مهر، عنوان کرد: مرحله حضوری سرشماری نیز از 25 مهر لغایت 25 آبان با مشارکت بیش از 800 آمارگیر در گیلان برگزار خواهد شد.

طیفوری با بیان اینکه کاهش هزینه‌های حاشیه‌ای از ویژگی سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 95 است، گفت: کیفیت و امنیت اطلاعات یکی از مزیت های سرشماری اینترنتی است.

 

 

ایسنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil