پنج شنبه 30 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : اسدالله عباسی در مراسم افتتاح حوزه مقاومت بسیج خواهران بخش رحیم آباد رودسر اظهار داشت: برخی از متولیان امور فرهنگی که ضعیف عمل می‌کنند و به‌جای اینکه فرهنگ ناب اسلامی را در جامعه به‌ویژه در بین جوانان ترویج دهند دنبال حواشی هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آنان به جای پرداختن به مسائل مهم فرهنگی درباره اجرای کنسرت‌ها در کشور بحث می‌کنند و اجرای کنسرت اولویت نخست آنان شده هر چند اجرای کنسرت نیز هم باید مدیریت شود ولی عده‌ای سعی در فضاسازی در این رابطه دارند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز باورمان بر این است که باید در صحنه حضور داشته باشیم و در مقابل هجمه‌های دشمنان در حمایت از اندیشه‌های پاکی که در دفاع از حریم اسلام و انقلاب اسلامی شکل گرفته بایستیم و در پاسداشت یاد و راه شهدا نباید لحظه‌ای دریغ کنیم.

عباسی حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی را مرهون فداکاری بسیجیان و روحیه بسیجی در کشور خواند و افزود: بسیج سنبل حماسه حضور در صحنه‌های گوناگون کشور است که بدون چشمداشت مادی در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشگام و آماده جانفشانی است.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر نیز در این مراسم گفت: حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب(س) بخش رحیم آباد با زیربنای 200 متر مربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر 140 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی ظرف مدت 4 ماه ساخته شد و به‌مناسبت هفته دفاع مقدس به بهره برداری رسید.

سرهنگ پاسدار حسین مصطفی پور افزود: در هفته دفاع مقدس که یادآور جانفشانی و ایثارگری شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است 50 برنامه فرهنگی و ورزشی در این شهرستان اجرا شد که تعدادی پروژه عمرانی نیز به بهره برداری رسید و افتتاح و بهره برداری از حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب(س) بخش رحیم آباد نیز در همین راستاست.

 

 

تسنیم

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil