جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان گیلان امشب در همایش بزرگ عاشوراییان که در سالن اجتماعات شهدای ناجا برگزار شد، با بیان اینکه نظم هستی به برکت اهل بیت(ع) است، اظهار کرد: باید شیعه واقعی امیرالمومنین(ع) باشیم و مسیر حرکت‌مان نیز در جهت ترویج فرهنگ علوی باشد.

وی با بیان اینکه امیدوارم در دفاع از حقانیت رسالت خودمان را انجام دهیم، افزود: درود می‌فرستیم به روح مطهر امام(ره)، آن بزرگواری کهدر این عصر نهضت بزرگی را آغاز کرد و شهدای بزرگواری ایشان را همراهی کردند.

سردار میرحیدری گفت: بنیاد غدیر برکاتش در کشور مشهود و در ترویج فرهنگ غدیر و تشیع بسیار اثرگذار است؛ هفته گذشته حدود 3 هزار نفر در جشن غدیر در این مکان مشارکت داشتند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه گیلان قریب به 3 هزار هیات مذهبی دارد، بیان کرد: همزمان با فرارسیدن ایام ماه محرم نیروی انتظامی آمادگی دارد تا زمینه برقراری امنیت و نظم را در خیابان‌ها و معابر فراهم آورد.

این مقام انتظامی استان گیلان افزود: امسال در سالی که آل‌سعود سفاک مردم را از حضور در حج محروم کرد و همچنین قلب امام زمان(عج) را از جنایات علیه شیعه جریحه‌دار کرد، عزم‌مان را جزم کردیم با انسجام بیشتر و حراست از ارزش‌های فرهنگ عاشورایی و ممانعت از بروز خرافاتی که انگلیس خبیث عنوان می‌کند، مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) را با شکوه بیشتر و حضور پرشور مردم برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن در قشر جوان و نوجوان به دنبال ایجاد فاصله آنها با فرهنگ انقلابی و مکتب اهل بیت(ع) است لذا باید هوشیار باشیم و با جذب جوانان در هیئات مذهبی مانع نفوذ دشمن بر دل و اندیشه آنان شویم.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil