چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : کیوان محمدی در دیدار با اعضای تشکیلات خانه کارگر شاخه گیلان، با بیان اینکه تلاش می‌کنیم مسائل و مشکلات جامعه کارگری به مسئولان امر در مرکز منعکس شود،اظهار کرد: ورود سرمایه‌گذار و تقویت صنعت می‌تواند در بهبود وضعیت کارگری موثر باشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان حل مشکلات جامعه کارگری را نیازمند تقویت تشکیلاتی آن دانست و افزود: اگر همه به هم کمک کنند وضعیت بهتری را برای گیلان شاهد خواهیم بود.

وی بر علم‌محوری تاکید کرد و گفت: هیچ مشکلی بدون تکیه بر علم حل نخواهد شد لذا می‌بایست به دانشمندان جامعه اعتماد کنید و فرزندان خود را به علم‌آموری ترغیب نمایید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بهترین راه آن است که مسائل، پیشنهادات و خواسته‌های خود را مکتوب و به صورت علمی ارائه دهید تا با بهره‌گیری از گیلانیان صاحب نظر و دارای مسئولیت در کشور در جهت رفع مشکلات گیلان برآییم.

محمدی با بیان اینکه در حد امکان برای رفع مشکلات تولید در جهت ارتقای وضعیت کارگری استان تلاش خواهیم کرد، یادآور شد: تامین امنیت شغلی برای کارگران، همسان‌سازی تشکیلات کارگری، افزایش حقوق بازنشستگان، افزایش مراکز تخصصی درمانی و بهداشتی تحت پوشش تامین اجتماعی و اختصاص وام‌های کم‌بهره به کارگران از جمله مسائلی است که در این راستا پیگیری می‌شود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil