شنبه 8 اردیبهشت 1403

 

 

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : فیروز فاضلی، در نشست با روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان گیلان اظهار کرد: جشنواره استانی شیوه های نوین تدریس معارف دین «شکوه اندیشه»، روز چهارشنبه هفتم مهرماه جاری در مجتمع شهید مطهری بندرانزلی برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: این جشنواره بعد از دوبار میزبانی گیلان از جشنواره سراسری شکوه اندیشه، برای نخستین بار در کشور به صورت استانی و با هدف تجلیل از مفاخر و فعالان عرصه دین در گیلان برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی باید اهل تعامل باشند، ادامه داد: افرادی که در مراسم مذکور تجلیل خواهند شد توسط روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هماهنگی ائمه محترم جمعه و فرمانداران شهرستان ها معرفی شده اند.

فاضلی ضمن تقدیر از زحمات روسای ادارات شهرستان، گفت: گاهی اوقات که برای شرکت در برنامه ای به یکی از شهرستان ها می روم واقعاً خستگی ناشی از تلاش و پیگیری این عزیزان در اجرای برنامه ها و به خصوص چند برنامه ملی را در چهره آن ها می بینم که این ناشی از دغدغه های فرهنگی و هنری این عزیزان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: با این وجود در دیدارهایی که با افرادی که قرار است از آنها تجلیل شود داشتم، صحنه های بسیار زیبایی برای من بوجود آمد و درس ها از این افراد گرفتم و چیزهایی به دست آوردم که باعث غرور و افتخار من است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil