چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : میرشمس مومنی‌زاده در حاشیه اجرای سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در شهرستان فومن ا تاکید بر لزوم همکاری مسئولین دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان در اجرای حسن انجام سرشماری عمومی نفوس و مسکن در فومن تاکید و اظهار کرد: اهمیت و حساسیت سرشماری عمومی نفوس و مسکن بر کسی پوشیده نیست؛ چرا که اطلاعات حاصله از سرشماری مبنای تصمیم‌گیری‌ها، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های کلان کشور است.

وی ارائه اطلاعات دقیق و صحیح را در سرشماری مهم دانست و افزود: با اطلاع‌رسانی و تشویق و ترغیب اقشار مختلف مردم به ثبت و تکمیل اطلاعات به صورت اینترنتی گام بزرگی را در اجرای هر چه بهتر مرحله نخست هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن برداشته‌ایم؛ چرا که سرشماری اینترنتی کاهش هزینه و حجم کاری و سهولت کار را بدنبال دارد.

مومنی‌زاده با بیان اینکه سرشماری اینترنتی موجب تسریع در روند اجرای این طرح می‌شود، خاطرنشان کرد: سرشماری به صورت حضوری افزایش هزینه را در پی دارد. مطلوب است نهادهایی نظیر کمیته امداد، بهزیستی، جمعیت هلال احمر جامعه هدف خود را نسبت به ثبت اطلاعات به صورت اینترنتی ترغیب و آگاه کنند.

وی نقش دهیاران، شوراها، اصناف را در راستای اطلاع‌رسانی و تشویق مردم جهت شرکت در سرشماری اینترنتی مهم دانست و عنوان کرد: آموزش و پرورش با توجه به اینکه جامعه بزرگ و پرجمعیتی است به دلیل تاثیرگذاری از وظیفه‌ای بیش از سایر سازمان‌ها در این زمینه برخوردار است.

فرماندار فومن در پایان به نقش اصحاب رسانه در تبیین اهداف سرشماری به صورت اینترنتی تاکید و اظهار کرد: دانش‌آموزان و اولیای آنان می‌توانند کمک شایانی را به مسئولین در اجرای هر چه بهتر این طرح به صورت اینترنتی داشته باشند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil