جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : اسدالله عباسی در یادواره شهدای والامقام منطقه قاسم آباد سفلی و شهدای مدافع حرم گیلان در مسجد شهدای قاسم آباد سفلی اظهار داشت: شهدای عزیزمان راهی را که امام راحل با استفاده از سیره شهدای کربلا ترسیم کرده بود را پیمودند و تا همیشه زمان جاودانه شدند.

عباسی گفت: امروز مدافعین حرم نیز در عراق و سوریه با سرلوحه قرار دادن همین راه و سیره شهدا در مقابل استکبار جهانی و گروه‌های تکفیری ایستاده‌اند و از حریم ولایت و اهل بیت دفاع می‌کنند و در این راه ذره‌ای تردید به خود راه نمی‌دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدافعین حرم فقط بحث دفاع از حرم حضرت زینب(س) را به تنهایی دنبال نمی‌کنند، بیان کرد: حرم حضرت زینب(س) به‌عنوان نماد و سنبل مقاومت است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف مدافعین حرم در این دفاع در حقیقت دفاع از اسلام، آرمان‌های بلند امام راحل، اعتقادات، ولایت و آرمان‌های شهدای عزیز است و در خاک سوریه و عراق از خاک کشورمان دفاع می‌کنند.

عباسی خاطرنشان کرد: واقعه غدیر سرمنشأ مبارزه با استکبار و ایستادگی در برابر ظلم است و امام خمینی(ره) نیز با تأسی از این راه الهی با توکل بر خدا در مقابل دشمنان ایستاد و امروز مقام معظم رهبری نیز همین نقشه راه را با قدرت دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مقاومت هیچ‌گاه پایانی نداشته و همواره ادامه دارد، گفت: در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، نظامی و فرهنگی مقاومت ادامه دارد و جوانان ما نیز در هشت سال دفاع مقدس جانانه مقاومت کردند و لحظه‌ای تردید به خود راه ندادند.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عده‌ای می‌خواهند اقتدار کشور را زیر سوال ببرند، افزود: امروز قدرت موشکی کشورمان برای دشمنان بازدارنده است و دشمنان می‌خواهند در این مسیر، قدرت مقاومت و ایستادگی را از ما بگیرند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دشمن شناسی و امام شناسی را دو موضوع بسیار مهم و اساسی خواند و گفت: باید با بصیرت، هوشیاری و همچنین اطاعت محض از ولایت فقیه با شناخت عرصه، اجازه نفوذ دشمنان را ندهیم.

گفتنی است، شرکت کنندگان در این مراسم با نوحه‌خوانی و سینه‌زنی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

 

 

تسنیم

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil