پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : امیر جانبازی رودسری، فرماندار شهرستان رودسر ضمن تبریک ایام پیش رو گفت:در سال گذشته پروژه های بسیار زیاد و باکیفیتی افتتاح و به بهره برداری رسید که امیدواریم با افزایش اعتبارات شاهد افتتاح پروژه های بهتری باشیم.

وی اضافه کرد:اختصاص سهم بودجه رودسر در سال جاری حدود ۲۰ میلیارد تومان از محل تملک و دارایی ها ،ماده ۱۸۰ و سهم ۲ درصد صادرات نفت و گاز است.

جانبازی با اشاره به افزایش ۳۲ درصدی اعتبارات رودسر نسبت به سال گذشته ادامه داد:این اعتبارات در ۲۲ فصل و ۵۸ برنامه برای ۴۰ دستگاه به ویژه آبفار، بنیاد مسکن،راه و شهرسازی و آموزش و پرورش برای تجهیز و نوسازی مدارس برنامه ریزی شده است.

فرماندار رودسر با تاکید به مدیران دستگاه ها جهت تلاش برای جذب اعتبارات اختصاص یافته تصریح کرد:مصمم هستیم برنامه ریزی های این شهرستان به گونه ای باشد که خود را به متوسط استانی و در مواردی به متوسط کشوری برسیم که خوشبختانه در سه سال گذشته به رشد قابل ملاحظه ای رسیدیم.

وی به میزان مطالبات دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و ادامه داد:تلاش شده پروژه‌هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی روستاهاست، مد نظر قرار گیرد.

جانبازی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌ها باید با سازمان خود رفت و آمد لازم را داشته باشند و پیگیر امور برای دریافت موافقت‌نامه‌ها باشند، به سرشماری نفوس و مسکن در راستای پیشرفت و توسعه کشور اشاره کرد.

وی سرشماری نفوس و مسکن را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های مردمی و اجرایی کشور دانست و خاطرنشان کرد: این سرشماری به دو روش اینترنتی و حضوری انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان رودسر سرشماری اینترنتی را از 3 تا 24 مهر ماه امسال عنوان کرد و افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه سرشماری به پرسش‌های مربوطه پاسخ داده و کد 12 رقمی دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه با حضور ماموران سرشماری در منازل خانواده‌ها تنها کد را در اختیار ماموران قرار می‌دهند، یادآور شد: سرشماری حضوری از 25 مهر تا 25 آبان ماه امسال انجام می‌شود.

جانبازی سرشماری اینترنتی را در صرفه‌جویی، دقت، سرعت و کاهش هزینه‌ها موثر دانست و متذکر شد: باید تبلیغات لازم برای آگاهی خانواده‌ها برای استقبال از سرشماری اینترنتی انجام شود.

وی هدف‌گذاری برای سرشماری اینترنتی را حداقل 40 درصد اعلام کرد و افزود: اجرای سرشماری اینترنتی برای نخستین بار در تاریخ کشور انجام می‌شود و اولین گام برای برگزاری سرشماری مدرن است و امیدواریم در تحقق سند 20 ساله موفق باشیم.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil