جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : بنابر اعلام بانک مهر اقتصاد، ایرج نیک‌اختر، معاون اعتبارات و بین‌الملل، در حاشیه بازدید اقتصاد از نمایشگاه بانکداری اسلامی غرب و شرق استان تهران با اشاره به افزایش اعتماد و اطمینان عمومی مشتریان به بانک، آن را نتیجه برنامه‌ریزی‌های اصولی و تلاش‌های بی‌وقفه همکاران دانست و گفت: با توجه به استقبال مشتریان از خدمات اعتباری و محصولات بانک مهر اقتصاد، ارتقای سطح خدمات و متناسب‌سازی آن با نیازها و مطالبات مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

نیک‌اختر در تشریح تلاش‌های بانک برای تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: بانک مهر اقتصاد با هدف نقش‌آفرینی در تحقق کامل و حمایت از اقتصاد مقاومتی اقدام به تامین مالی برخی حوزه‌های کلان اقتصادی مانند صنعت خودروسازی، فولاد، ذوب‌آهن، صنعت نفت و پتروشیمی کرده و در بخش مصارف خرد نیز تلاش مستمری برای تامین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط ترتیب داده است.

در ادامه، منصور شیخ‌الاسلامی، مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت، با اشاره به اقدامات بانک مهر اقتصاد در زمینه پیاده‌سازی بانکداری بدون ربا، گفت: این بانک با استفاده از رهنمودهای مراجع عظام، علما، صاحب‌نظران و اساتید حوزه و دانشگاه توانسته با آسیب‌شناسی موانع پیاده‌سازی بانکداری بدون ربا، مدل و الگوی عملی و الزامات استقرار بانکداری اسلامی را طراحی کند.

وی با بیان اینکه اقدامات راهبردی وسیعی در حوزه اجرا و استقرار بانکداری بدون ربا طِی سال‌های اخیر در بانک مهر اقتصاد عملیاتی شده، افزود: تدوین سند راهبردی بانکداری اسلامی، ایجاد کمیته فقهی و کمیسیون عالی پیاده‌سازی بانکداری اسلامی، راه‌اندازی اداره بانکداری اسلامی و بازنگری تمامی قراردادها و دستورالعمل‌ها به منظور انطباق با قوانین شرع مقدس از جمله این اقدامات بوده است.

شیخ‌الاسلامی با اشاره به سیاستگذاری‌های کلان بانک مهر اقتصاد در مسیر رشد و پیشرفت کشور گفت: بانک مهر اقتصاد در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل ضمن تامین نیازهای مالی خرد و سرمایه در گردش شرکت‌های تولیدی، در اجرای طرح‌های کلان و زیربنایی کشور نیز مشارکت می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد با تاکید بر لزوم انجام اطلاع‌رسانی مناسب برای آشنایی مشتریان و بنگاه‌های اقتصادی با خدمات بانک مهر اقتصاد در بخش بانکدای اسلامی، همکاران شعب غرب و شرق استان تهران را به همفکری، مشارکت و همدلی برای برقراری ارتباط موثر و حرفه‌ای دعوت کرد.

محمد قضای، رییس اداره امور شعب غرب استان تهران، نیز در این دیدار گزارشی از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام این اداره در راستای ترویج بانکداری بدون ربا، حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و افزایش ضریب نفوذ در بازار ارایه کرد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil