جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سیدمحمد احمدی، فرماندار شهرستان لاهیجان طی پیامی فرا رسیدن سالروز حادثه منا را تسلیت گفت. در بخشی از این پیام آمده است:

حادثه تلخ و تاسف بار سرزمین منا که‌ درگذشت خیل عظیمی از حجاج بیت الله الحرام و آسیب بسیاری دیگر از مهمانان حریم الهی در روز عید عزیز و عظیم قربان را سبب شده موجبات حزن و اندوه را در میان تمام مسلمین جهان فراهم آورد.

این مصیبت بزرگ و اندوه عظیم عید قربان را به قربانگاه مومنان و عاشقان حرم کبریا مبدل ساخت و از دست رفتن جمع کثیری از مسلمانان، را فراهم ساخت و غم و اندوهی بزرگ بر قلب های همگان نشاند .

بی تدبیری دولت آل سعود سراسر جهان اسلام را در عزای حجاج و مومنین از دست رفته در این فاجعه مصیبت بار نشانده است، حادثه تلخ و مصیبت جانکاهی که دل‌های امت اسلامی را اندوهگین ساخت و بی کفایتی وعدم شایستگی دولت عربستان را در مدیریت شایسته حج متجلی کرد وبه قول فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: "دولت سعودی مسئولیت سنگین خود را در این حادثه تلخ بپذیرد و مدیریت غلط واقدامات ناشایسته عامل این فاجعه نباید ار نظر دور بماند".

اینجانب ضمن عرض تسلیت به امت اسلامی، با بازماندگان این حادثه تلخ و ناگوار ابراز همدردی نموده و برای شهدای این حادثه دردناک آرزوی علو درجات از درگاه باریتعالی و برای مجروحان این حادثه غمبار آرزوی سلامتی و شفای عاجل از خداوند منان مسئلت می نمایم.                                                     

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil