جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : محمد اکبرزاده، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در این شهرستان با اشاره به تامین زمین و آماده‌سازی آن اظهار کرد: تهیه گزارش‌های اقتصادی پروژه‌ها از برنامه‌های بنیاد مذکور در استان است.

وی به تهیه طرح و دریافت پروانه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: پیشبرد و تکمیل پروژه‌های مسکونی در دست اجرا و واگذاری سند به متقاضیان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه واگذاری سند تک‌برگ به روستاییان در حال انجام است، تصریح کرد: 9 هزار و 216 سند مالکیت به روستاییان واگذار شده است و با افزایش صددرصدی واگذاری سندهای روستایی در استان مواجه هستیم.

اکبرزاده از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به روستاییان خبر داد و اضافه کرد: 5 هزار و 931 واحد مسکن روستایی با پرداخت تسهیلات مذکور در گیلان احداث شده است.

وی به سرمایه‌گذاری 415 میلیارد تومانی در بخش مسکن روستایی در گیلان اشاره کرد و گفت: 35 درصد در بخش مسکن روستایی استان رشد داریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به پرداخت تسهیلات در راستای احداث مکان دام و طیور برای روستاییان برای نخستین مرتبه در نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تسهیلات مذکور با همکاری جهاد کشاورزی با عنوان «معیشت» به روستاییان پرداخت می‌شود.

اکبرزاده مبلغ تسهیلات پرداختی «معیشت» روستاییان را 15 میلیون تومان عنوان کرد و یادآور شد: از اردیبهشت‌ماه جاری پرداخت تسهیلات مذکور آغاز شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه 3 هزار و 216 واحد مسکن با هزینه 163 میلیارد تومان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان احداث شده است، اظهار کرد: 82 درصد در بخش مذکور نسبت به سال قبل آن رشد داریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان به اجرای 120 میلیارد تومان پروژه با 50 دستگاه ماشین‌آلات این بنیاد در استان اشاره کرد و افزود: پروژه‌های مذکور در شهرستان‌های رشت و شفت با اجرای پل آب‌نمای جیرده، «شالما»، دیواره‌سازی‌ها و ... انجام شده است.

اکبرزاده با اشاره به اجرای 614 میلیارد تومان پروژه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال 94، 9 هزار و 246 پروژه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان اجرا شده است.

 

 

فارس

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil