شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیلمحمد پورمحسن با اشاره به این‌که روز گذشته در تمرین سپیدرود، علی بهارمست به عنوان سرپرست تیم به کادر فنی و بازیکنان معرفی شد، اظهار داشت: بهارمست امسال این مسئولیت را بر عهده خواهد داشت و با توجه به توانایی‌های فنی که دارد می‌تواند به کادر فنی و مدیریتی باشگاه سپیدرود کمک کند.

وی با اشاره به جلسه معارفه‌ای که در باشگاه سپیدرود برگزار شد، افزود: مجد از معاونت فرمانداری، استاد صومی پیشکسوت و از بنیان‌گذاران باشگاه و جمعی از اصحاب رسانه در این جلسه حضور داشتند و علاوه بر بهارمست احکام سایر اعضای کادرفنی که امسال در خدمتشان خواهیم بود نیز به آنها تقدیم شد.

مدیرعامل سپیدرود با بیان این‌که بهارمست از ذخیره‌های ارزشمند شهر رشت است، اظهار داشت: ایشان علاوه بر اینکه در زمان بازی در سپیدرود از بازیکنان بزرگ و اخلاق مدار بوده اند، یکی از مدیران مطرح و خوش‌فکر شهرداری کلانشهر رشت است و مردم ما همیشه ثمرات کارهای ایشان را ستوده اند.

این مقام مسئول وضعیت امسال تیم ریشه دار سپیدرود را مطلوب‌تر از سال گذشته دانست و گفت: امسال از تجربه سال گذشته درس گرفتیم و در همه زمینه‌ها اقدام به بازسازی ساختار تیم کردیم و مطمئن هستم که با تزریق انگیزه و نیروی جوانی می‌توانیم به نتایج دلخواه دست پیدا کنیم.

پورمحسن با اعلام اینکه همه دیون بازیکنان در سال گذشته تسویه شده است، گفت: جا دارد از غلامی، مالک باشگاه نهایت تشکر و قدردانی کنم چرا که سپیدرود شاید یکی از اولین باشگاه هایی باشد که از نظر نتیجه گیری موفق نبود اما در پایان فصل با تمام بازیکنانش تسویه حساب نمود و این امر تنها به مدد حسن توجه مالک محترم انجام پذیرفت.

وی در ارتباط با جذب بازیکنان جدید در سپیدرود گفت: ما در وهله نخست با نظر سرمربی خود توانستیم اسکلت اصلی تیم سال گذشته را حفظ و قرارداد تمام بازیکنان مورد نظر ایشان را دو ساله تمدید کنیم و در پست‌هایی هم که دچار مشکل بودیم اقدام به جذب بازیکن کردیم.

مدیرعامل سپیدرود اسامی بازیکنانی که امسال به تیمش اضافه شده را چنین عنوان کرد: ما سهیل حق‌شناس کاپیتان خوش‌فکر سال‌های گذشته سپیدرود را دوباره به تیم بازگرداندیم، ابوذر رحیمی را از اتکا گلستان، حامد حاجتی را از راهیان کرمانشاه و محمد دادرسی را داماش در حال حاضر به عضویت سپیدرود در آورده‌ایم و با سه چهار بازیکن در حال مذاکره هستیم که به زودی اسامی آنها را هم اعلام خواهیم کرد

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil