سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سعید آگشته ، شهردار لاهیجان گفت: برگزاری این همایش با هدف معرفی فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری شهر لاهیجان و با حمایت های مادی و معنوی شهرداری تهران انجام می گیرد.

وی اظهارداشت: مراسم همایش روز لاهیجان در تهران با دعوت از مقام ها و مدیران عالی کشوری ،استانی و شهرستانی و خارج از هرگونه ملاحظات سیاسی برای شناسایی بیشتر جاذبه ها و فرصت های سرمایه گذاری این شهرستان برگزار می شود.

شهرداری لاهیجان برپایی نمایشگاهی با بیش از 40 غرفه از آثار صنایع دستی و سوغات لاهیجان به منظور معرفی صنایع و محصولات این شهر ، اجرای برنامه های موسیقی محلی گیلان و نمایش های آیینی ،برگزاری نمایشگاهی از آثار نقاشی استاد حسین محجوبی نقاش و معمار برجسته لاهیجانی ، تصاویر زیبایی از جاذبه های گردشگری ،برگزاری جلسات سخنرانی به منظور معرفی پیشینه فرهنگی و فرصت های سرمایه گذاری با حضور سرمایه گذاران و ارایه طرح هایی با پنج هزار میلیارد ریال فرصت سرمایه گذاری در لاهیجان را از برنامه هایی سه روز همایش روز لاهیجان بر شمرد.

آگشته حضور بیش از 10 سفیر از کشورهای مختلف و جمعی از مدیران گیلانی مقیم تهران و دیگر استان ها و مدیران ارشد استانی را دراین همایش قطعی دانست.

وی با اشاره به اینکه روز لاهیجان فرصتی مناسب برای معرفی و عرضه توانمندی ها و جاذبه های ارزشمند طبیعی و اقتصادی شهر زیبای لاهیجان است ،گفت: برای پربار شدن این مراسم ، شهرداری لاهیجان از کلیه لاهیجانی های مقیم پایتخت و سرار کشور برای مشارکت در توسعه شهر خود و حضور درهمایش روز لاهیجان در تهران دعوت می نماید.

به گفته وی شهر لاهیجان ، شهری با فضا و بسترهای مناسب و با بسته های تعریف شده و مشخص برای سرمایه گذاری است .

شهرستان لاهیجان با جمعیتی حدود 170 هزار نفر جاذبه های گردشگری زیادی از قبیل ساحل دریا ، تالاب ، تله کابین معروف ، باغ های همیشه سبز چای و آثار باستانی دارد که سالیانه پذیرای میلیون ها مسافر است.

 

 

ایرنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil