جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سیدمحمد احمدی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی در این شهر اظهار کرد: در هفته دولت امسال 156 طرح عمرانی و عام‌المنفعه با اعتبار بالغ بر 48 میلیارد تومان در لاهیجان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه افتتاح طرح‌های مذکور به لحاظ اعتباری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 76 درصد رشد داشته است، افزود: با تلاش و پیگیری‌ دولتمردان، امسال لاهیجان شهرستان سبز در زمینه گازرسانی شده است.

فرماندار لاهیجان از گازرسانی به تمام 186 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: تمام این روستاها از نعمت گاز برخوردار شدند و از این رو شهرستان سبز معرفی شده است.

وی آسفالت راه روستایی، بهداشت، بنیاد مسکن شهری و... را از برنامه‌های در دست پیگیری در لاهیجان ذکر کرد و ادامه داد: هنوز نیمی از راه‌های روستاهایی لاهیجان نیازمند آسفالت است و باید برنامه‌ریزی در این زمینه صورت گیرد و پیگیر برنامه‌ها هستیم.

احمدی درباره برگزاری هفتمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان تصریح کرد: این جشنواره از روز گذشته در لاهیجان آغاز و با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شده است.

وی برگزاری تئاتر خیابانی را یک فرصت دانست و گفت: بسیاری از مشکلات جامعه از طریق تئاتر خیابانی شهروند مطرح می‌شود که بسیار تاثیرگذار است.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه تئاتر خیابانی می‌تواند انتقال دهنده مشکلات به مسؤولان جامعه باشد، خاطرنشان کرد: تئاتر شهروند آسیب پدیده‌های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد، فضای مجازی و... را به تماشاگر منتقل می‌کند.

وی یادآور شد: تئاتر خیابانی شهروند بهترین راه انتقال فرهنگ ارزش‌های دفاع مقدس و بیان زشتی پدیده‌ها است که به بهترین نحو نمایش داده می‌شود.

احمدی لاهیجان را شهرستان بسیار زیبای استان و کشور خواند و متذکر شد: لاهیجان دارای ظرفیت‌های طبیعی مانند جنگل، کوه و دریا بوده و 10 کیلومتر ساحل دارد.

 

 

فارس

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil