شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سید محمد احمدی در دیدار با فعالین بخش تعاون شهرستان لاهیجان،ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته تعاون، اظهار کرد: در اهمیت تعاونی و تعاونی‌ها همین بس که در قانون اساسی به صراحت از آن گفته شده و همه ما مکلف به اجرای قانون اساسی به عنوان یک سند بالادستی هستیم.

فرماندار لاهیجان افزود: گاهی مشاهده می‌شود که افراد غیر متخصص اظهارنظرهایی در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگی، سیاسی،اقتصادی و سایر بخش‌ها ارائه می‌دهند که علمی آن را ندارند و این مسئله موجب کند شدن کارها می‌گردد.

وی عملکرد دولت تدبیر و امید طی سه سال گذشته را رو به جلو و مورد قبول کارشناسان دانست و تصریح کرد: برخی افراد با دید نامعلوم سعی در زیر سوال بردن این عملکرد مثبت دارند. خوشبختانه با همت مسئولین استانی و شهرستانی پروژه‌هایی را در هفته دولت افتتاح کردیم و مورد بهره‌برداری قرار دادیم که افتخار شهرستان لاهیجان و نشان‌دهنده عملکرد دولتمردان است.

این مقام مسئول توجه به بخش تعاون را یکی از عملکردهای خوب دولت یازدهم دانست و اضافه کرد:دولت تدبیر و امید توانسته است نرخ تورم بالای 40 درصد را به کمتر از 10 درصد برساند. این اقدامات موجب شده تا مقام معظم رهبری به عنوان شخصیتی عالم و آگاه به مسائل اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و... رضایت خودشان را از دولت اعلام بدارند که این رضایتمندی برای دولتمردان یک افتخار و باعث دلگرمی  در خدمت‌رسانی به مردم است.

احمدی متذکر شد: عده‌ای می‌خواهند با سیاه‌نمایی درباره اقدامات دولت، شادی را به کام مردم تلخ کنند و چنین افرادی پیش روی کارها مانع تراشی می‌کنند لذا سهم تعاون از این موانع ایجاد شده کم نیست که باید برطرف شود.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه بخش تعاونی در اشتغالزایی نقش موثری را ایفا می‌کند، گفت: البته باید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی تلاش خود را در زمینه اشتغال جوانان تحصیلکرده بیشتر کند، زیرا معتقدیم جوانان می‌توانند در این بخش معجزه کنند، اگر به آنها بها داده شود. فرمانداری نیز به عنوان دستگاه حاکمیتی از هیچ کوششی جهت احیای امر تعاون دریغ نمی‌ورزد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil