جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : دکتر داوود نمازی، مدرس دانشگاه و مجری طرح کمپ مطالعاتی کنکور در خصوص کمپ مطالعاتی کنکور مطالعاتی گفت: کمپ مطالعاتی کنکور ویژه آماده سازی و قبولی فقط برای سه رشته پزشکی، دندان پزشکی و دارو سازی می باشد و شرط ثبت نام حداقل معدل کتبی 17 و مصاحبه حضوری است.

وی با بیان اینکه مراسم آشنایی دانش آموزان با محیط کمپ روز 20 شهریور انجام می شود و با آغاز سال تحصیلی جدید این کمپ به صورت رسمی افتتاح می گردد، افزود: ساعات کار کمپ کنکور، از ٨ صبح آغاز و تا 19ادامه دارد. کمپ در دو مکان مناسب و آرام اختصاص به شاگردان پسر و دختر دارد.

مشاور برتر كنكور ادامه داد: دانش آموزان کمپ مطابق برنامه درسی بسیار پیشرفته و متفاوت، خود را برای کنکور آماده می‌کنند. نظارت دقیقی توسط مشاوران تحصیلی بر عملکرد دانش آموزان کمپ بطور محسوس یا نامحسوس صورت می گیرد؛ در انتهای هر دو برنامه، یک آزمون آزمایشی از اعضای کمپ گرفته خواهد شد .

این مدرس دانشگاه بیان کرد: یکی از مشکلاتی که داوطلبین کنکور و به ویژه دانش آموزان پیش دانشگاهی با آن مواجه می شوند این است که اغلب در مدارسی تحصیل می کنند که فشار درسی و امتحانی زیادی بر روی آنها اعمال می شود و همین امر زمان مفید مطالعاتی آنها را که می تواند برای موفقیت در کنکور بکار برده شود را به شدت کاهش می دهد.

وی اضافه کرد: این طرح شامل دانش آموزانی می‌شود که بصورت غیرحضوری دروس مدرسه را می گذرانند و یا تمایل دارند در دوره پیش دانشگاهی سال آینده بجای رفتن به مدرسه که وقت زیادی از آنها می گیرد، در جایی آرام مطالعه نمایند، همچنین فارغ التحصیلان رشته های تجربی و ریاضی که مایل هستند بجای مطالعه در منزل، در کمپ مطالعاتی درس بخوانند.

دکتر نمازی تصریح کرد: با امکانات ویژه آموزش کنکور و تست زنی به شیوه تک رقمی ها به همراه بایدها و نبایدهای کنکور، ارائه راهکارهای حرفه‌ای غلبه بر ترس از کنکور، روش‌های صحیح و پر بازده مطالعه هر درس مبتنی بر تفکر طراحان سوالات کنکور سراسری، امیدوار هستم که با قبولی این افراد، افتخاری دیگر بر افتخارات استان گیلان افزوده شود.

گفتنی است، علاقمندان برای اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره‌های 09111373794  -  01333131361  -  013723550 تماس حاصل نمایند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil