جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : شعبان‌علی خاوری در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان رودبار با اشاره به اینکه تکمیل باقیمانده آزادراه رشت ـ قزوین در محدوده رودبار به منجیل در حال اجراست، گفت: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 11 به دلیل عملیات راهسازی، انفجار کوه و ایمن‌سازی محدوده مذکور مسدود می‌شود.

وی به انسداد آزادراه رشت ـ قزوین در محدوده رودبار - منجیل از ساعت 6 تا 7 و 30 دقیقه صبح روزهای جمعه اشاره کرد و افزود: مدت یک‌ماه فرایند مذکور ادامه دارد و در این مدت جاده قدیم رودبار - منجیل به عنوان مسیر جایگزین آماده تردد است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان آزادراه رشت ـ قزوین در محدوده رودبار به منجیل در روزهای پنجشنبه را به طور کامل باز دانست و اضافه کرد: عملیات اجرایی تکمیل آزادراه رشت ـ قزوین از شرق منجیل آغاز شده است و تا جنوب غربی رودبار امتداد دارد.

خاوری با بیان اینکه مسیر حدفاصل شهرهای منجیل و رودبار پاسخگوی ترافیک از محور قدیم و آزادراه در دست بهره‌برداری نیست، تصریح کرد: ساخت بخش مذکور از آزادراه برای سهولت در رفت و آمد رانندگان به‌ ویژه در ایام تعطیل و آسایش ساکنان شهرهای منجیل و رودبار امری اجتناب‌ناپذیر بوده و مورد درخواست مسؤولان و مردم است.

وی احداث آزادراه قزوین ـ رشت را با هدف تقویت یکی از مهم‌ترین محورهای ارتباطی کشور عنوان کرد و ادامه داد: محور مذکور بخشی از مسیر کریدور بین‌المللی شمال ـ جنوب است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه آزادراه رشت ـ قزوین از نظر حمل و نقل جاده‌ای یکی از مهم‌ترین قطعه‌های شبکه آزادراهی کشور است، خاطرنشان کرد: آزادراه مذکور گیلان را در سریع‌ترین زمان ممکن به پایتخت متصل می‌کند.

به گفته خاوری، تا پایان آذرماه امسال 3 هزار و 300 متر از ادامه آزادراه رشت ـ قزوین در محدوده منجیل زیر بار ترافیک می‌رود.

 

 

فارس

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil