جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : کیوان محمدی در مراسم تقدیر و تجلیل از همکاران نمونه سازمان برنامه و بودجه گیلان، ضمن تبریک روز کارمند خطاب به کارمندان، گفت: ‌‌‌‌شما تا سال 93 عضو مجموعه معاونت برنامه‌ریزی استانداری و در سال 94 عضو مجموعه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی شدید و در سال 95 هم عضو سازمان برنامه و بودجه استان هستید لذا نامها مهم نیستند، نکته مهم این است که خانواده دوست‌داشتنی که در این ساختمان دور هم جمع شدند، اتحاد و همبستگی و وفاق آنها می‌تواند برای مردم استان دستاوردهای خوبی داشته باشد.

وی افزود: همه کارمندان دولت به سهم خود تلاش می‌کنند، اما سازمان برنامه و بودجه قطعا اثرگذاری خاص خود را دارد که قابل کتمان نیست.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان اضافه کرد: بار اصلی فعالیت‌هایی که در این سازمان وجود دارد بر دوش شما کارمندان قرار می‌گیرد. در حقیقت می‌خواهم بگویم موفقیت و سربلندی و وزن یک سازمان را نه مدیران، بلکه تخصص، کارایی، سلوک و همبستگی کارکنانش به وجود می‌آورد. معتقدم بیش از 80 درصد موفقیت یک سازمان بستگی به کارمندان آن دارد.

محمدی تصریح کرد: بسیار خوشحالم طی 15 ماه اخیر در خدمت شما نیروهای خدوم و وفادار و بی‌ادعا، دوران خدمتی خود را سپری می‌کنم و فکر می‌کنم یکی از بهترین سال‌های خدمتی من این دوران باشد.

وی درخصوص برگزاری مراسم روز کارمند گفت: به نظرمن برگزاری اینچنین مراسمی یکسری خوبی‌ها و یکسری بدی‌ها دارد. چراکه وقتی می‌گوییم کارمند نمونه و برگزیده، آیا بدین مفهوم است که مابقی برگزیده نیستند؟ قطعا اینگونه نیست. یکی از سخت‌ترین کارها، انتخاب بهترین همکاران است. در واقع افراد برگزیده به نمایندگی از مابقی همکاران هستند و نه به معنی برتری نسبت به دیگران لذا تاکید دارم که همه شما بهترین و برترین هستید.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil