چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : جبار کوچکی نژاد در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس خطاب به مسئولان گفت: مدیرانی که دریافت ‌کننده حقوق های نامتعارف بودند نباید از سوی دولت دفاع شده و ذخیره انقلاب دانسته شوند چراکه آنها خائن بوده و لازم است کمیسیون های اصل نود و شوراها گزارشی در این خصوص به مجلس ارائه کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: انصاف نیست در سالروز شهادت شهید رجایی و شهید باهنر به وزیر دادگستری نامه نوشته شود و طلب عذرخواهی از خانواده اعدامیان سال 67 شود زیرا این خیانت به امام(ره) و شهدا است و نشان از نفوذ منافقین در برخی افراد دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری اخیرا تذکر داده اند برای منافقینی که هزار تن از مردم عادی تا مسئولان برجسته نظام را به شهادت رسانده اند فضای مظلومیت ایجاد نکنید که این دست های خبیث به نتیجه نخواهد رسید.

کوچکی نژاد در ادامه به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و یادآور شد: حدود 10هزار واحد مسکونی در حاشیه شهر رشت فاقد آب، برق و گاز هستند که وزیر کشور باید فکری کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: سال تحصیلی جدید نزدیک است اما بودجه عمرانی و سرانه واحدهای آموزشی داده نشده است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil