جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : جبار کوچکی‌نژاد صبح امروز در جریان سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: قرار بود تالار بزرگ فرهنگی مرکزی رشت به‌زودی افتتاح شود اما هنوز این موضوع تحقق نیافته است.

وی با بیان اینکه در کتابخانه ملی رشت آثار بسیار ارزشمندی قرار دارد، افزود: کمترین محافظتی از از این آثار ارزشمند صورت نمی‌گیرد و هیچ‌گونه منابع مالی به کتابخانه ملی رشت اختصاص داده نشده و به حال خودش رها شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت اشتغال خبرنگاران خطاب به وزیر ارشاد گفت: خبرنگاران از امنیت و ثبات شغلی برخوردار نبستند و از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌خواهیم تا به صورت کارشناسی لایحه‌ای را به منظور بهبود وضعیت اشتغال خبرنگاران تنظیم کرده و به صحن مجلس تقدیم کند.

 نماینده دیگر مردم رشت در مجلس نیز خطاب به جنتی به عنوان نماینده دولت در گیلان اظهار کرد: واردات برنج در زمان برداشت محصول موجب نابودی حاصل دسترنج کشاورزان می‌شود و دولت باید از واردات برنج به شدت جلوگیری کند تا کشاورزان آسیب نبینند.

محمدصادق حسنی با بیان اینکه کشاورزان از اقشار زحمتکش جامعه هستند، تصریح کرد:حق کشاورزان نیست که مشکل مالی داشته باشند.

یکی دیگر از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سقف اعتبارات اختصاص یافته به گیلان در بخش‌های مختلف بسیار اندک است.

غلامعلی جعفرزاده با اشاره به اینکه در استان گیلان مدیران توانمندی مشغول به فعالیت هستند، خواستار افزایش اعتبارات دولتی در بخش‌های مختلف به‌ویژه تکمیل پروژه‌های عمرانی شد.

 

 

فارس

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil