پنج شنبه 30 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : عسگر حسنی‌پور، فرماندار رضوانشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با تبریک هفته دولت، اظهار کرد: شهید رجایی یک شخصیت و چهره الگویی در کشورمان است.

وی با بیان اینکه شهید رجایی قبل از انقلاب سال‌ها در زندان و زیرشکنجه طاغوت مقاومت کرد، افزود: شهید رجایی در نگرش اسلامی و انقلابی خود پایداری کرد.

فرماندار رضوانشهر به ویژگی شهید رجایی که حضرت امام(ره) به شخصیت وی تأکید داشتند، اشاره کرد و گفت: شهید رجایی صادق و راستگو و بدون ریا و همواره ساده زیست بود به همین دلیل در بین مردم ماندگار شد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش مخالفان و دشمنان نظام این است که چنین الگوهایی را از نسل جوان بگیرند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام درصدد هستند تا الگوهای اثر گذار در بین مردم را بگیرند.

حسنی‌پور هفته دولت را متعلق به یک هفته ندانست و تصریح کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای آگاهی مردم از عملکرد دولتمردان است.

وی در ادامه به وجود تاثیرگذار کارخانه چوکا در منطقه اشاره کرد و یادآور شد: مشکلات کارخانه چوکا دغدغه تمام مسؤولان بوده و همه برای راه‌اندازی کارخانه چوکا همراهی می‌کنند تا وضعیت آن به حالت عادی بازگردد.

فرماندار رضوانشهر با قدردانی از تلاش کارگران دلسوز کارخانه چوکا گفت: اعتراض‌های کارگران چوکا صنفی، قانونی و حق این قشر پرتلاش بوده است.

وی به استارت تولید کارخانه چوکا اشاره کرد و متذکر شد: از هفته آینده کارخانه چوکا فعالیت خود آغاز می‌کند و شاهد تولید دوباره در این کارخانه خواهیم بود.

حسنی‌پور در ادامه به برنامه‌های هفته دولت اشاره کرد و افزود: امسال در هفته دولت 60 طرح عام‌المنفعه با ارزش 20 میلیارد تومان در رضوانشهر افتتاح می‌شود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34.5 درصد رشد ریالی دارد.

وی درباره افتتاح پروژه بیمارستان رضوانشهر خاطرنشان کرد: ساختمان بیمارستان به پایان رسیده و با پیگیری‌های انجام شده در ماه‌های آینده تجهیزات بیمارستان نیز کامل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

فارس

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil