چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : حسین احمدی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا افزود: در روز ششم مردادماه جاری، درگیری بین بیمار و پزشک رادیولوژی در کیلینیک خصوصی رادیولوژی رخ می دهد که پس از این اتفاق طرفین اقدام به شکایت از همدیگر می کنند.

وی اضافه کرد: پس از گذشت مدت زمانی ، در نهایت با وساطت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و بهداشت و درمان آستارا، بیمار و پزشک در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان حضور یافته و از شکایت همدیگر صرف نظر کردند تا ماجرا ختم به صلح و آشتی شود.

احمدی خاطرنشان کرد: سربازان نظام سلامت موظف به پیگیری هرگونه بی احترامی و قصور در رابطه با بیماران ، مددجویان و همراهان بوده که در این میان حرمت جامعه پزشکی نیز بایستی همواره حفظ شود.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع سلامت، رسانه ها و فضای مجازی نیز شایسته است در انتشار و انعکاس اخبار حساسیت موضوع را درک کنند.

لازم به ذکر است، در اوایل مردادماه جاری تصویری از چهره خونی یک بیمار با عنوان درگیری متخصص رادیولوژی با بیمار آستارایی در کلینیک خصوصی در شبکه ها و گروه های اجتماعی انتشار یافته بود که پس از این ماجرا دانشگاه علوم پزشکی گیلان به سبب حساسیت موضوع اکیپ ویژه ای به منظور رسیدگی به موضوع مورد نظر را به ریاست معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، جمعی از مسئولان دانشگاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا تشکیل داد.

 

 

 

ایرنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil