شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : محمد احمدی پور در نشست شورای اداری شهرستان لاهیجان که با محوریت راه اندازی دفتر خبری ایرنا در شرق استان گیلان و به میزبانی لاهیجان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بیان داشت: هفته دولت امسال با شعار اقدام و عمل ملت - دولت ؛ امیدوار و استوار نامگذاری شده که دنباله نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: امیدواریم همه ملت و کارگزاران، در کنار هم امیدوار و استوار برای خدمت به مردم و نظام اسلامی گام بردارند.

احمدی پور افزود: در هفته دولت امسال، یک هزار و 187پروژه عمرانی با سرمایه گذاری 14 هزار و 230 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه سخنان خود روند گازرسانی به روستاهای استان را بسیار مطلوب توصیف و اظهار کرد: در ابتدای دولت تدبیر و امید، دو هزار و 300روستای بالای 20خانوار معادل 63درصد از گاز طبیعی برخوردار بودند که امروز این میزان به 95درصد رسیده و نشان از کار بزرگی است که از سوی دولت انجام شده است.

احمدی پور به دیگر اقدامات موثر و سازنده دولت در بحث طرح تسطیح و یکپارچه سازی اراضی اشاره و اضافه کرد: در طول سال های گذشته ، 54 هزار هکتار طرح تسطیح انجام شده بود اما در سفر اخیر رئیس جمهوری به استان، مقرر شد هر ساله 10هزار هکتار این طرح اجرایی شود و با توجه به اعتبارات اندکی که در سال جاری داشتیم، حدود 9هزار و 700هکتار آن اجرایی شده است .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنان خود، برجام را یکی از دستارودهای مهم و ارزشمند دولت تدبیر و امید دانست و بیان کرد: این دستاورد بزرگ متعلق به کل نظام اسلامی ایران است.

وی همچنین به بحث تاثیرگذاری و تاثیرپذیری در حوزه رسانه اشاره و اضافه کرد: گرایش به سمت اطلاعات، اخبار و رسانه بطور قطع می تواند نقش تاثیرگذاری داشته باشد و امروز یکی از کارهای رسانه های مهم، همین تاثیرگذاری و تاثیرپذیری است.

 

 

ایرنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil